Alla inlägg under juni 2007

Av Suss - 30 juni 2007 11:03

Har sovit i en timme nu och under den tiden verkar gråa trista moln ha bombaderat himlen!! Vad är detta?

Av Suss - 30 juni 2007 09:27

Hej hopp! Nu har jag semester i 3 veckor! :P Har precis kommit hem från jobbet och ska snart sussa nån timme. Sedan bär det av till Tynderö, ska vara barnvakt åt brorsbarnen, sen ska jag sola en massa i det fina vädret. Det blir god middag och övernattning med Isabelle och Victor i fasters och hennes sambos husbil. Låter som en härlig dag va? :D Det ska det bli!

Av Suss - 29 juni 2007 22:08

Jobbet överlevdes och på vägen hem stannade jag till på Hemköp för att hämta ut de efterlängtade kläderna. Här nedan är pics på mina nya jeans. :P

Men nu är det dags för lilla mig att gå och sova...upptigning kl. 3. Chip!

Av Suss - 29 juni 2007 21:55

Just i detta nu går alla mina tankar till Jonna och hennes familj. Idag tog hennes mormor klivet upp till himlen. Vila i frid! Självklart oerhört tråkigt men nu slipper hon lida i alla fall...


Av Suss - 29 juni 2007 16:24

Glömde ju till och med säga att jag gick en promenad in till stan förut på ett ärende. 6 km denna gång.


Har nyss sett klartt på How to loose a guy in 10 days. Har faktiskt inte sett den tidigare, var rätt rolig. Men inte fan satsar jag på att dumpa killar jag hittar inom 10 dagar iaf. ;) Så oseriös är jag inte... Nu sitter jag och väntar på att tiden ska rinna iväg, om kvart ska jag åka till jobbet. 


Och den bästa nyheten idag är att jag och brorsan har fått våra kläder idag. :D Får se om jag hinner hämta dem, kunde inte hämta dem förrän efter kl 17. Beror på hur mycket det är på jobbet. Ska bli spännande och se om det är rätt storlek på mina nya par jeans. :S Hope so för jag hade ju tänkt att ha dem på gatufesten. Kanske skriver något mer ikväll när jag kommer hem från jobbet. Måste ju nästan gå och lägga mig på en gång. :( Undra hur jag ska somna ikväll då? Tog ju över en timme förra gången.  

Av Suss - 29 juni 2007 12:44

Frånvarande sol, jag klev upp 7.30 imorse, efter att ha legat vaken sedan 7. Den tragiska verkligheten är att jag ska jobba i natt. Den hela saningen. Men sedan är det semster. Om ett dygn! :)

Imorrn ska det bli finväder enligt prognoser jag sett, och på söndag, och på måndag och på tisdag. Kanske inte så fruktansvärt varmt men huvudsaken solen är framme så man kan gotta sig i solen. :P Det kommer förmodligen ske i Tynderö dessutom, min mage är riktigt brun nu. ;)

Har passat på att duscha mina blommor, var ett tag sedan sist men jag var riktigt duktig för en period sedan.

Av Suss - 28 juni 2007 21:42

Sedan har jag semester i typ 3 veckor. ;) Så himla nice. Ska bara överleva fredagkvällen imorrn, komma i säng tidigt och överleva lördag morgon. Jag hoppas det blir sol i helgen så jag kan bättra på min bränna ännu lite till. :P

Av Suss - 28 juni 2007 18:26

Då har man hunnit med att jobba. På vägen hem körde jag förbi faster för att se om mamsen och papsen hunnit dit men de hade de inte. Men stannade till där ändå, blev till och med bjuden på mat och mamsen och papsen hade köpt med sig jordgubbar också så det blev även efterrrätt. :P

Kom hem för lite mindre än en timme sedan och nu har husdjuret frågat om vi ska ut och gå eller springa ikväll. Vi får se hur det blir. Han hade tydligen tvättstuga till 20 och jag vill se Murder in suburbia kl. 21... :S Det enda programmet jag sett fram emot att se under hela dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards