Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Suss - 12 juni 2007 21:52

Men nu är den avklarad! Jobbigt var det så det blev ju inte precis en mil. Kände att mitt knä inte heller pallade det så bra. :( Nu får man fortsätta att bättra på kondisen lite. Var ju meningen att jag bara skulle ta en prommis för att få lite luft så det var ju riktigt duktigt gjort av mig att ta steget till att springa istället. Fram över ska jag se om jag får Jens med mig. :)


Nu har jag nyss tagit en härlig dusch, ska se två avsnitt av Heroes som jag nu har börjat sett på. Sista avsnittet på säsong 3 på Greys såg jag klart idag också. Finns ju mängder med serier att se! :P Jobba 7.30 imorrn... :(

Av Suss - 12 juni 2007 15:41

Under tiden jag rensade i mina garderober ringde städchefen igen... Den där tjejen han skulle ringa om jobb till, hon kunde bara jobba v. 28-29, och jag kan ju 30-31 så det ser fan ut som jag måste jobba iaf! :( Blääk! Men då får jag ju åtminstone jobba de veckor jag vill och få in lite mer pengar till min badrumsrenovering...

Av Suss - 12 juni 2007 09:54

Nu har jag sagt ifrån mig det där städjobbet mellan v. 28-31 och det känns helt enkelt underbart! :) Känns heller inte som någon större förlust nu när jag fått mer jobb på åkeriet. Och dessutom kan man umgås med Jonna hela juli. Hitta på något skoj! :)


Undra vad man ska hitta på idag? Ska man orka börja rensa i garderoberna igen? :P Det känns lite svalare idag så kanske inte blir så mycket solning. Fan, jag skulle ju ha kommit igång med mina joggingturer igen, men så åker man väl på halsfluss. Skulle ju inte förvåna mig...  

Ovido - Quiz & Flashcards