Alla inlägg under januari 2008

Av Suss - 31 januari 2008 22:19

Vilken sopa hon är, Kaisa Varis. En riktig nöt! Hur kan man ens komma på tanken att dopa sig en andra gång? Detta är ju bara ett tecken på att man ska bli livstidsavstängd redan första gången man varit så dum i huvudet.  

Av Suss - 31 januari 2008 13:40

Igår efter skolan tänkte jag ta en längre löprunda men efter att jag kommit hem så blev det alldeles för kallt för det och bestämde mig för att ta löprundan idag istället. Men nu är det lika kallt idag så det sket sig ju lika mycket nu så nu blev det alltså gym både igår och idag. Blev film igår kväll hos Nicklas. Såg Flickan i källaren men den var jävligt skum och inte alls särskilt bra, vi hade förväntat oss bättre om man säger så... Sedan åkte jag hem och drog om kablar i vardagsrummet. Fick dra om nätverkskabeln så att den går ut till hallen. Imorrn har jag inte Com Hem längre. :D Nu har jag bara en telefonkabel jag måste ta bort som jag inte hunnit med ännu. Nu ska det duschas och sedan ska jag plågas framför kurslitteraturen. Och då menar jag verkligen plågas...

Av Suss - 29 januari 2008 22:37

Som det sportfreak jag är så ska friidrotten bli oerhört intressant detta år med OS och allt, särskilt intressant är ju förstås Susanna Kallur! :) Fasen vad grymt att sätta svenskt rekord idag! :)

Nu sitter jag med iskalla händer och fötter. Ska stänga av datorn och gå och borsta tänderna och slutligen gå och lägga mig. Ska vara en kontrollerande väckarklocka imorrn också. Ringa Angelica när jag vaknar så hon inte sover över som det tydligen fanns en risk för. :P Tur att det är sista innedagen imorrn...

Av Suss - 29 januari 2008 20:13

Jag har nyss kommit ut från duschen efter träningen. Idag blev det ju för en gångs skull träning med Jonna. :) Det var ett tag sedan sist. Niklas, gymmets personliga tränare, kom dit sedan och satt igång TV:n som det var friidrott på så vi började surra lite friidrott och rätt vad det var så var Carro Klüft i rutan och skulle hoppa höjdhopp. Då säger Niklas att han tycker att vi är lite lika. Jag bara skrattade jag, fast han påpekade sedan att han mest menade att vi har ganska lika kroppsform och det kan ju delvis stämma ganska bra. :) Får väl ta det lite som en komplimang då för då betyder det ju att man inte har en sådan illa kropp i alla fall. ;)

Annars har jag suttit på föreläsning idag i 6 timmar. Som vanligt höll man på att somna till ett antal gånger. Jag måste komma ihåg att köpa dextrosol till nästa gång. Tänker på det inför varje innevecka men sedan när man väl är där så har man glömt att köpa. Mitt minne vettu... ;)

Av Suss - 28 januari 2008 19:14

Då var man tillbaka till skolarbetet igen då... En massa litteratur att läsa till en kommande hemtenta. Men bättre hemtenta än salstenta.

Jag känner ett stort sug för att träna med har bestämt mig för att det inte blir någon träning ikväll. Istället blir det troligen en längre promenad med Jonna och sedan ska vi två köra gym imorrn när jag kommer hem från skolan istället. :) Var och handlade på Maxi,efter att jag skjutsat hem Angelica och Linda, och inhandlade lite grejer till tacopaj som jag nu mixtrat ihop. Tacopaj al á  Jonna då det är extra mycket ost på. ;P She loves cheese! Ska slänga in den i ugnen bara min kära kusin är klar med allt städande och tvättande och kan pallra sig hit. :)


Igår slingades även mitt hår. Blev inte riktigt så ljust som vi tänkt oss så det skall bättras till lite framöver.

Av Suss - 27 januari 2008 13:57

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det hela... :S

Av Suss - 27 januari 2008 10:11

Det har varit så underbart skönt att inte behöva tänka på någon skola under de här två senaste veckorna... Men imorrn är de över! :/ Då börjar eländet.

Well, idag så har vi planerat in en långpromenad i det här fina vädret. :) Sedan ska vi äta tacos och kanske också kolla på någon film. That's the plans för today... Nu frullster.

Av Suss - 27 januari 2008 00:53

Nu är man hemma igen efter mat och bio, en rätt bra film måste jag säga. :) När jag kom hem typ vid 23.30 bestämde jag mig för att börja möblera om lite i garderoberna... Lite koko är man kanske som börjar med sådant klockan halv 12 på en lördagkväll men jag har ju aldrig varit riktigt normal så att säga. ;) Nu är jag klar med det, men känner mig ännu inte riktigt redo för att gå och lägga mig ännu. :S Får se vad jag hittar på den närmaste timmen. Guten Nacht på er i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards