Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Suss - 28 januari 2008 19:14

Då var man tillbaka till skolarbetet igen då... En massa litteratur att läsa till en kommande hemtenta. Men bättre hemtenta än salstenta.

Jag känner ett stort sug för att träna med har bestämt mig för att det inte blir någon träning ikväll. Istället blir det troligen en längre promenad med Jonna och sedan ska vi två köra gym imorrn när jag kommer hem från skolan istället. :) Var och handlade på Maxi,efter att jag skjutsat hem Angelica och Linda, och inhandlade lite grejer till tacopaj som jag nu mixtrat ihop. Tacopaj al á  Jonna då det är extra mycket ost på. ;P She loves cheese! Ska slänga in den i ugnen bara min kära kusin är klar med allt städande och tvättande och kan pallra sig hit. :)


Igår slingades även mitt hår. Blev inte riktigt så ljust som vi tänkt oss så det skall bättras till lite framöver.

Ovido - Quiz & Flashcards