Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Suss - 9 januari 2008 21:39

Fick ett mess efter 10 imorse av Emelie med en förfrågan om jag ville träna bodypump med henne, Ellinor och Linda ikväll... Niclas kom med tillslut han också. Med vemod så gick jag med på det men har typ varit skitnervös hela dagen över det eftersom jag aldrig kört det förut. :P Nu har man i alla fall överlevt ett pass med lite darrande ben. Men det var jäkligt roligt även om jag kommer att ha fet träningsvärk imorrn. Tack för det Emelie! ;) Vi får väl se om jag ens kan sätta mig i bilen imorrn bitti. :P Och vi ska åka utför imorrn också, för det första får vi väl se hur vädret blir och för det andra är väl risken att man inte kan gå ganska stor. Vi tar en bit i taget. Nu ska jag ta en underbar dusch!

I övrigt har man pallat med ett seminarium på skolan också. Jag hade ju kunnat vara lite mer förberedd om man säger så men det gick ju hyfsat i alla fall. Sen var det någon analys av mattespel. Ingen lärare närvarande så lallade runt på internet istället. Var lite roligare det. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards