Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Suss - 10 januari 2008 22:15

Jag vet inte vad som hänt men sedan jag kom hem från löpningen har jag sprudlat av energi. Det måste komma från träningen, jag vill bara träna mer. =) Känner mig allmänt lycklig, inte för att jag vet vad jag ska vara så lycklig över egentligen,  kanske lycklig över att jag har så underbara vänner som betyder så mycket för mig! En viss lycka infinner sig nog också över att jag har över 2 veckors skolledighet. =) Jag är bara sååå glad! Vet inte var jag ska ta vägen. Var länge sedan jag hade ett sådant här glädjerus! =) Allt känns bara så bra och jag är inte ens kär för att få den känslan. =)

Av Suss - 10 januari 2008 19:38

Nyss hemkommen från springturen med Emz och Linda och jag måste säga att det känns skönt att konditionen inte är nere på noll även om vi tog det rätt lugnt... Blev faktiskt förvånad över hur lätt det gick trots allt. =) Och det är ju sååå mycket roligare att springa tillsammans med någon/några. Jag verkligen hatar att springa ensam. Imorrn bitti ser det ut som att det blir löpning igen med Emelie, en lite längre tur så det är väl då man sätts på prov på riktigt. Jag som tänkte gymma imorrn men kanske är lika bra att vila de redan värkande musklerna på övriga delen av kroppen. :P Nu ska jag ta en härligt dusch!

Av Suss - 10 januari 2008 17:27

Nej, blev ingen utförsåkning ikväll heller, vi sköt upp det ännu en gång. Skulle ha blivit lite stressigt då Emz skulle ut och springa med Linda så jag hakar på där istället och fortsätter plåga mina ben, med risk att även slå ihjäl mig. :P Nu ska jag ladda för min första springtur sedan sommaren 06...om man bortser från en runda jag tog nu i somras som inte gav så mycket. Men det går nog bra. =)

Av Suss - 10 januari 2008 13:25

Var tvungen att byta tvättid eftersom jag ska jobba på tisdag och det var inte så många tider lediga så det blir tvättid mellan 7-11 på lördag morgon. :S Hatar att det alltid ska vara smockfullt på knopptavlan för en vecka framöver.

Nu har jag ledighet från skolan i 2½ vecka!! Förstå hur underbart det känns. =) Och verkligen välbehövligt. På den tiden ska det ske många roliga saker hoppas jag. Och ikväll blir det utförsåkning, sedan hur det går blir en annan femma med tokträningsvärk i benen. :P Och man får ju stå med lite halvböjda ben i pjäxorna hela tiden så det blir väl till att spä på med mer träningsvärk. Fasar för morgondagen bara, då jag dessutom har paketkörningen. Tänkte även gå och köra styrke imorrn.

Av Suss - 10 januari 2008 00:05

Idag har det första och andra avsnittet av One Tree Hill kommit ut. Såg det första nu för att varva ner efter träningen innan sovdags, som det verkligen är dags för nu. :S Och som vanligt rann tårarna ned för kinden...

Ovido - Quiz & Flashcards