Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Suss - 12 januari 2008 17:01

Städningen är i full gång fast har haft ett litet break nu för matlagning och chili con carne. Första gången jag gör det själv och resultatet blev väldigt lyckat. Inte illa! =) Så nu har jag fått i mig lite mat så det är väl bara till att städa klart här och börja ladda för eventuell skridskoåkning med Danne, som vissa så gärna vill kalla dejt. ;) Men det gör inte jag. =) Jag hoppas verkligen inte isen smällt bort över allt bara. :/ Idag har det än dock varit minusgrader och tur är ju det. Höjer ju förhoppningarna lite.

Ha en nice kväll allihopa! Jag blev bjuden på fest av Johan men ikväll blir det ingen fest för min del. Finns tid över kanske man kikar förbi. Vi får se vart kvällen leder...

Av Suss - 12 januari 2008 11:49

Det var inte roligt att kliva upp 7 imorse för att tvätta. När jag varit ned första gången la jag mig i sängen igen men somnade aldrig om... Sedan la jag mig i soffan och kollade på Dr. Phil och herrslalom, somnade under damernas storslalom så nu är jag lite piggare i alla fall och tvättstugan är avklarad. Nästa tvättdag är Malin i stan. =)

Nej, man kanske ska sätta igång med det man tänkt göra idag. Sy en gardin och städa...

Av Suss - 12 januari 2008 00:06

Då var kvällens löparrunda avverkad. Tyvärr blev det ensam men det gick ju det med, även om det är skittråkigt. Jag är nog alldeles för sällskapssjuk för att tycka det är roligt att springa ensam. =) Testade de nyinköpta träningsbyxorna också. Funkade finfint! =) Nu har jag precis duschat och ska se någon film till håret torkar. Sedan sova som en princessa. Klockan ringer 6.50 imorrn. Då är det tvättid. :S

Puss och natti

Ovido - Quiz & Flashcards