Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Suss - 14 januari 2008 22:53

Ikväll har man myst i soffan under filten med tända ljus till Idrottsgalan, hällt i sig ett glas med C-vitaminbrus och druckit en kopp kamomillte, ätit lite vindruvor, chili torillachips från tacon igår och lite naturgodis. En salig blandning med andra ord. =) Sitter och ber så att min förkylning inte ska bli värre än vad den är nu för jag ska träna gym imorrn innan jobbet tänkte jag. =)

Nu ska jag ta tag i saken och byta ringssingnal på mobilen...

Av Suss - 14 januari 2008 18:32

Nu har man stökat bort träningen för dagen. Gick även och reklamerade träningshandskarna för andra gången så nu är det den tredje modellen jag ska testa, fast av ett annat märke denna gång. Köp inte Casalls tränings/gymhandskar. Jag har provat två olika modeller och båda har släppt i sömmen efter 1-2 träningar. Crap!

Av Suss - 14 januari 2008 11:31

Har nyss suttit och kollat på Efter tio där Marie Picasso var med idag. Att hon lider med en sådan smärta i kroppen dagligen, hur många av oss kunde ana det? Ni får säga vad ni vill om men jag tycker riktigt synd om henne... Hon är en stark människa, mycket starkare än många oss andra och att hon orkar genomlida dessa dagar med denna smärta är för mig totalt ofattbart.

Nu ska jag iväg och träna lite styrke.

Av Suss - 14 januari 2008 00:58

Det var länge sedan man åt tacos innan ikväll. Känns i alla fall som så. =) Tiden har bara runnit iväg av bara den men vi har hunnit se två filmer i alla fall, Bring it on - In it to win it och Joshua. Den första är ju värsta tjejfilmen och den andra var helseg och skum. Jag och Jonna fattade inte så mycket och sedan blev vi mer eller mindre förbannad på den där ungen!

Tyvärr tror jag att jag är på väg in i en förkylningsperiod och det suger. Har haft lite ont i halsen sedan jag vaknade imorse och nu har jag blivit lite snuvig också. Droppade lite Oleum Basileum på kudden och satt och sniffade på den under filmerna. Blir några droppar till nu när jag ska sova. Jag kan inte drabbas av en förkylöning till, så är det bara. Förbannade halsflusser som sänkt mitt immunförsvar!!! Jag som typ aldrig var vare sig förkyld eller sjuk på annat sätt förr. Jag har ju liksom planerat att träna varje vardag hela veckan nu när jag inte har någon skola att behöva tänka på.


Anyway...ha en god natts sömn. Ska gå och sniffa på kudden nu. Är jättetrött.  

Ovido - Quiz & Flashcards