Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Suss - 8 januari 2008 22:49

Pappa har ju tydligen skaffat msn nu så han addade mig för ett par veckor sedan och varje gång han nu loggar in står det "Kjell-ke har loggat in" och jag garvar lika mycket varje gång. Fel och lägga till ett "Å". ;)


Nu har jag beställt kurslitteratur för 1700 spänn! Känns mindre bra...

Av Suss - 8 januari 2008 13:35

Tentan är gjord och det kändes rätt bra i alla fall! Så himla underbart! Gick och hämtade ut min mattetenta också och det var bara en halv poäng från spikning. =) När jag skjutsat hem alla åkte jag ut till Birsta en sväng. Sprang in på IKEA... funderar på om jag ska köpa en bokhylla in till sovrummet... Får se hur det blir med den saken. Sedan blev det Maxi för att handla. Ska göra tonfisksallad och sedan tänkte jag mig chili con carne någon dag. :P Vet inte hur länge jag var på affären men det blev ett tag. Jonna hittade mig, trodde hon skulle börja 15 men tydligen inte. Stod och surrade med henne och Emelie ett bra tag. Sällan man blir så glad över att träffa sina vänner, när man suttit instängd i 3 dagar med kurslitteraturen framför ögonen. Jag kan till och med lyssna på musik nu utan att bli störd! =) Dock är jag väldigt trött nu. Blev inte så många timmars sömn i natt och det var verkligen ingen ihållande sömn heller när jag väl somnade. Gick och la mig efter 21, närmare 21.30...tänkte att jag skulle ligga och läsa till jag blev trött men inte fasen blev jag trött inte. Klockan var nog 00.30 innan jag somnade. Skulle upp 5.30 Vaknade strax efter 5 och kunde inte somna om heller. Är tydligen inne i en sådan period nu igen för jag har haft svårt att somna flera kvällar i rad nu. Spelar ingen roll om jag är trött, tar ändå över en timme att slockna.

Ska väl strax se till att börja med tonfisksalladen jag. Är hungrig som en häst. Ska iväg och jobba ikväll också.

Jag är äntligen tillbaka i civilisationen! =)

Ovido - Quiz & Flashcards