Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Suss - 16 januari 2008 23:59

Jag, Emelie och Nicklas hade en kortare filmkväll, började se Perfume - A story of a murderer men vi tyckte den var seg och skum så gav upp den för Vacancy istället, i vilken det hände mer saker. SötEmz satt och gömde sig bakom filten och höll för öronen och sedan åkte hon mitt i filmen, när den blev som mest spännande. Hoppas det går bra för dig där du är gumman. ;) Jag håller tummarna och är verkligen skitnyfiken så väntar spänt på en update! :P

Nu ska jag fixa mig lite te och sätta mig och se på Wallander - Pyramiden med Lassgård. Sedan ska jag sova så att jag orkar med gymmet imorrn bitti.


Kan inte jag få bli kär nu?  

Av Suss - 16 januari 2008 18:38

Måste det regna hela tiden? Räcker det inte med att sommaren regnat bort?  Nu var det  regnet som förstörde våra utförsplaner så nu sitter jag här och tråkar för mig själv istället. Och tränat har jag redan gjort idag så det tänkte jag inte heller göra. Kanske skulle hitta på något med Emelie sedan men får se om det blir något. Vi verkar båda ha en sådan dålig fantasi... :P Jonna var inte heller särskilt "på" när jag frågade henne. Fick mess av Danne som frågade om vi ska formatera om min dator ikväll men jag är rädd att det blir lite för sent innan vi kommer igång med det så det ser ut som att det får bli någon annan dag det också.

Ovido - Quiz & Flashcards