Alla inlägg under juli 2007

Av Suss - 31 juli 2007 13:18

Jag har hunnit komma hem från jobbet, skrubba ren fronten på badkaret och ställt ner det i förrådet i samma veva som jag städa till det där också. Sedan har jag även duschat och nu ska jag alldeles strax åka ut till Tynderö och fira farmor som fyller 85 år idag. Ska ta med mig lite kläder dit ut, som jag växt ur och sedan ska jag även slänga en massa gamla tidningar i tidningsinsamlingen. Får se när jag kommer hem ikväll...

Av Suss - 30 juli 2007 21:27

Jag vet inte vart jag har'n... :S

Av Suss - 30 juli 2007 21:17

Dagen har bestått av jobb på städet mellan 08-12, beställning av badrumsmatta, köpt present till farmor som fyller år imorrn, lämnat in Hamsterns sista lägenhetsnyckel på Mitthem, försökte få igång min dator som fuckade sig igår när Hamstern skulle formatera om den, den blev inte formaterad igår men den startade åtminstone idag. Sedan sov jag på soffan en stund, var astrött, 15.50 blev det dags att börja packa bilarna med Jonnas flyttgrejer, sedan åkte vi till hennes lägenhet och packade ur först och främst min bil, sedan blev jag tvungen att åka och jobba på PÅ och nu är jag äntligen hemma, har precis duschat. Gissa om jag är trött?

Igår kväll umgicks jag med D, såg Die Hard 4.0 Gick ann att se...även om inte action är min favvogenré.

Imorrn ska jag ut till Tynderö, farmor fyller som sagt år. På vägen hem har man väl troligen fulla bilen med flyttkartonger igen.

Av Suss - 29 juli 2007 18:15

Blev en hyfsat tidig uppstigning idag, strax före 10. Jag håller på att få spel på min mellanslagstangent men får skylla mig själv när det rann ner lite Fanta där. ;)

Börja att småriva lite i mitt badrum idag, försökte ta bort några jävliga lister men gick inte så bra, satt som berg. Vid 14-tiden kom vi på att man skulle gjort något bättre av dagen så vi gick ut på en promenad ner till stan där Jonna var tvungen att ta ut pengar för hyran till lägenheten, hon får nämligen nycklarna imorrn, förhoppningsvis. Även hennes första dag på jobbet imorrn. =) När vi gick hemifrån regnade det så jag tog på mig regnjacka för att slippa bli dyngsur, men vilken tabbe jag gjorde. När vi kom i höjd med Västermalms skola toklyste solen och det blev asvarmt. Sedan fick man gå och bära på jackan hela vägen hem istället. Jobbigt...


Nyligen har vi ätit middag, blev tacos, rester sedan igår då Jonna åt det här hemma. Jag åt det ju även borta jag med. =) Tokmätt som vanligt. Daniel på jobbet ringde en stund senare och frågade om jag kunde jobba åt honom imorrn kväll och jovisst kan jag det. Så om inte min kompanjon på städet är borta imorrn p.g.a olyckan med dottern så att jag måste ta allt själv så ska jag jobba hans 17-21-pass.

Nu har jag precis gjort mig i ordning och är klar för att åka bort till D. =) Ska bli skönt att göra något annat än att bara sitta hemma ikväll, dessutom med ett väldigt trevligt och mysvänligt sällskap. ;)

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll. Det ska jag ha! :P

Av Suss - 28 juli 2007 23:18

Jag har nyss kommit hem från Linda och en trevlig middag, och gud sikken söt liten bebbe som var där. =) Klev innanför dörren för en kvart sedan och då visar det sig att Jens var här, han sprang mot mig och kramade om mig och jag kollade på honom som om han var knäpp. Sedan fick jag ju se anledningen till själva påhoppet. Gick till min dator, fällde upp bildskärmen som var halvt nedvikt och vips dyker det upp en hyperlila bakgrund som det står "Jens was here! Hehehe".  Sedan öppnade jag kontaktfönstret i msn, ja då har jag en jättevacker gubbe som är lila i ansiktet och har gult hår. Som personlig text står det "Lite lila i ansiktet". Till sist öppnade jag internetfönstret, gissa vad jag får upp för startsida, jo en med sexleksaker! Jonna började asgarva när jag kom hem så jag visste ju att något inte var som det skulle...Och jag måste faktiskt säga att jag garvade lite själv när jag såg den ytterst fula lila gubben som presentationsbild och den där texten till...


Nu är jag verkligen astrött så det blir nog sängen för mig inom inte en alltför lång tid. Måste bara tvätta bort det här nedrans sminket först. Det som är såå jobbigt.  

Av Suss - 28 juli 2007 14:21

Nattens jobb är förbi, kom hem 8.30 och har sovit 3 timmar därefter. Men natten var inte felfri!!!! Jag tror att jag körde på två fåglar! Men vad kan jag göra åt saken när de flyger framför bilen när jag kommer framsusande i 110??

Brorsan var här för en timme sedan, en av de äldre. Han ska ju fixa mitt badrum så han var här och mätte ut hur mycket matta jag måste beställa på måndag. Nu är vi precis nyduschade och ska dra till Birsta (and I'm still tired of that place). Blir ett besök på Ikea, ska se om jag hittar några badrumsartiklar. Har 500 spänn att spendera...

Kl. 19.00 ska jag på middag hos Linda, ska bli trevligt. Hon ska ju flytta till Östersund och plugga. Tacos till middag tydligen och när jag berättade det för kussen så måste hon ju såklart härma och göra tacos här hemma också. ;)

Av Suss - 27 juli 2007 20:07

Icke mye att göra på jobbet idag inte...därför jag sitter hemma nu. 3 paket säger väl allt? Kussen ska dra på bio och se Transformers med M, själv vägrar jag se den filmen. ;) Jävla robot-shit! :P Jag ska väl sitta upp i ett par timmar till sedan blir det sängen. Kände mig verkligen trött som ett as innan jag åkte och jobbade, hade likväl kunnat lägga mig på soffan och sova, men den tröttheten är som bortblåst just nu. Måste väl få varva ner och slappna av innan den återkommer. Ja undra vad man ska hitta på nu då?

Av Suss - 27 juli 2007 15:42

Jag är så fruktansvärt less på att köra bil så jag vill bara spy, men ändå har man varit ute och sväng i Toyboy...(mamsens bil som jag lånat i ett år nu). Vi har besökt typ alla bygg- och kakelbutiker i stan tror jag men har inte hittat någon kakeldekor åt Jonna. Men själv tror jag i alla fall att jag bestämt mig för badrumsmatta nu. Inget lätt beslut att ta...

Gårdagskvällen var mysigare än på mycket länge. Tro inte att jag satt hemma och myste med kussen bara, nä det var D. Så go att krama på. =) Såg film gjorde vi (Djävulens advokat) , åt lite naturgodis, drack te och champis. Tiden mellan 23.00-00.30 vet jag riktigt inte var den tog vägen. Låg och surrade och lyssnade på musik. Det går fort när man har roligt! =)

Nu är det bara en timme kvar innan jag ska fara och jobba igen. Städet är avklarat, fick till och med jobba ensam idag eftersom min kompanjons dotter gjorde illa sig mycket allvarligt på dagis igår under tiden vi jobbade. Stackarn... Jag ser inte fram emot denna kväll, ännu mindre natten jag har framför mig. Det enda jag kan skatta mig lycklig åt nu är väl att jag förmodligen kommer att somna som ett skott ikväll.


Miss your hugs... 

Ovido - Quiz & Flashcards