Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Suss - 7 juli 2007 17:48

Tidsbrist till att skriva blogg så har överseende med det. Men kommer väl bli bättre någon gång i framtiden. Men nu ska jag passa på att uppdatera medan brudarna håller på att fixa hår och sminka sig. Det har ju en annan gjort för länge sedan. ;) Sitter och dricker lite Breezer nu...


Onsdag kväll:

Vi var ner en sväng på stan, tog bilen så det blev toknyktert. Ja man kan ju ungefär säga att jag såg ungefär varje ex man haft. ;) Jag vet inte, men förut tycker jag inte man stött på någon man känner. :S Vi strosade mest runt och kikade, ungefär så hela kvällen kan sammanfattas.

Torsdag:

Glömde i förra inlägget nämna att jag fick öppna min "tidiga" födelsedagspresent. :) Fick en dyr kniv, de tycker visst inte de knivar jag har är nåt att ha. ;) Sedan fick jag en fin Mine-skål. De är så söta mina snälla vänner så. Love u two! Tack! Jag drack en halv cider innan vi begav oss ner mot stan och Gatufesten sedan på kvällen. Var inte så sugen och Malin och Jonna drack inget så blev bilen ner även då. Sprang runt mellan diverse scener men annars var det lugnt. Stannade till och pratade med några kändisar.

Fredag:

Dagen T, Takida spelade och det kunde vi ju inte missa. Hade varit grått och mestadels uppehåll hela dagen men precis när Takida började spela så kom regnet. Och sedan fortsatte det så resten av kvällen. Efter Takida gick vi upp till Bite Line, Jonna och Malin var hungriga och jag tog bara en milkshake. När vi gick ner mot området igen regnade det på rätt bra. Vi sökte oss till ett tält men där stod ju alla och en del blev nedduschad av öl. Vissa ramlade i leran. Sedan var det Sahara Hotnights. Småduggade ute men vi gick ändå och ställde oss ute, men intill tältet. Slutade med att vi gömde oss under ett träd. Blöta som katter som vi var beslutade vi oss för att skippa Europe och åka hem så vi ringde Jens. Jonna tog en bild på mig under samtalet som de har garvat så mkt åt. Kanske lägger ut lite bilder i ett inlägg framöver. ;)

Ja, och nu är det lördag och the final day! Vi ska dra ner till stan om ca en timme, ska börja med att se Björn Rosenström. Mer update later!


Ovido - Quiz & Flashcards