Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Suss - 20 juli 2007 21:15

Mamma ringde och påminde mig om att jag har namnsdag idag...Maggan! ;) Även att Jonna har börjat kalla mig det. ;) Har även namnsdag den 24:e, Kristina. Ja som ni ser så har jag ju fått mina andranamn efter kungligheter. Vad det beror på vet jag ej!

Man har i alla fall överlevt första dagen på jobbet, återstår om jag över lever natten/morgonen också. Hamstern har terrat mig genom att skicka 6 st likadana sms, då måste man väl ha ytterst väldigt jättetråkigt??

Av Suss - 20 juli 2007 13:26

eller så inte... Gud jag har varit så uttråkad. Nästan skönt att fara och jobba känner jag nu, så att jag får nåt att göra. Visseligen inte så mycket att göra på järnvägen då...

20 min innan jag ska åka, minuterna känns som timmar. Och inte en jävel verkar vilja tjöta på msn. Världen är fan bra tråkig ibland alltså.

Av Suss - 20 juli 2007 10:52

Fy fan vad trist det är. Har varit uppe sedan 8 för att jag ska kunna somna  tidigt ikväll. Var idiotiskt väldigt mycket trött när jag klev upp. Har suttit och läst lite gamla tidningar som kom under tiden vi inte var på hemmaplan, käkat lite frulle och irriterat mig på gubben som skrapade triss på 4:an. Gud vad mesigt långsam han var! Satt och beklagade högt så Jonna frågade vem jag pratade med när hon klev upp och gick på the toilet. Fast kan i och för sig också ha varit det där telefonsamtalet jag fick. Var en som ringde på mitt badkar jag satt ut på blocket igår. Någon som vill köpa billigt?

Mallster är sjuk, synd om henne. Men var jäkligt glad över att du inte har halsböld. ;)

Av Suss - 20 juli 2007 00:42

Jens har varit på besök även ikväll och det blev film. Närmare bestämt 88 minutes. En film som Danne tipsade mig om för bra länge sedan men som jag alltså inte sett förrän nu. Sevärd...helt klart!

Ser nu att min semester är över, nu när klockan passerat 00.00 Skulle egentligen bara jobba 17-21 imorrn kväll men så tog jag på mig även järnvägen mellan 14-16 för Olle skulle ner till sin hemort.

Nu ska jag stoppa i mig kaninfodret och sedan blir det väl sova om ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards