Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Suss - 8 juli 2007 23:34

Vaknade kl. 11 och var verkligen astrött. Imorse var det inte jag som var den pigga i gänget iaf. Det kan jag definitivt säga. Dröjde väl typ till efter 12 innan vi fick i oss någon frulle. Sedan blev det slappning. Jag och Jonna satt vid våra datorer medan Malin satt och kollade på någon dokumentär om feta barn. Vi var så sociala med varandra så att jag blir nästan stolt. ;)

När klockan närmat sig 16 tog vi iaf en prommis och det blev en rätt lång. Typ 8 km. Gick bort till Jonnas framtida lägenhet, skulle leta lite genvägar men man kan väl inte säga att vi hittade någon precis. På vägen tillbaka skulle Jonna promt gå på kyrkogården, bland alla döda. Hon fick sin vilja igenom. Stannade på Hemköp på vägen hem för att shoppa lite till spaghetti och köttfärssås. Glömde dock tomteskumlådan. Men än har hon inte kexat iaf! ;) Efter middag blev det fruktsallad och vaniljvisp. Gjorde även chokladbollar. Hamstern kom sedan på film, blev den nya Beck-filmen. Malin fick beröm för chokladbollarna av honom, han var nog riktigt impad över att havregrynen var ihopsmulade och frågade hela tiden hur hon lyckats med det. Han är bra rolig ibland. Jag fick lite massage av Hamstern sedan, när jag bad om det. Gött! ;) Jag och Malin har inte hunnit med sådant ännu och nu är det ju lite sent med tanke på att hon åker hem imöra. =( Därefter började vi även se "Dreamgirls" men jag och Malin blev så trötta så vi höll på att somna, Jonna blev lite less på oss så hon stängde av filmen efter halva. Jag hade även lite ont i skallen.

Nu har Malin gått och lagt sig, jag är själv supertrött men har inte kommit till skott ännu. Men jag fick ju ändå en blogg skriven. ;)

Av Suss - 8 juli 2007 23:20

Den sista av fyra dagar vi tog oss ner till stan. Artistmässigt sett den sämsta dagen. Det enda som var värt att se var väl Björn Rosenström. Regnade gjorde det också såklart. Vi strosade runt runt, hamnade på Donken och gick tillbaka till stan. När vi stod på Hammerfall fick vi syn på Jens/Hamstern men han var totalt blind. Började med att han stod under sitt paraply och skrev sms till någon...typ två meter ifrån oss. Vi stod verkligen och tokstirrade på honom men han såg oss inte... Jag var bara tvungen och skicka ett kort jag tog med mobilen. Sedan gick han några steg framåt i taget och tillslut ställde han sig vid ett träd. När han fick mitt mms tittade han som en galning runt efter oss men såg oss inte, stod väl då ca 5 meter ifrån honom. Rätt var det var vände han och gick tillbaka mot oss, skrivande ett sms. Men han såg oss inte. Han gick förbi och typ 10 meter ifrån oss vände han igen och började gå mot oss. Vi stod ju också under paraply. Tillslut stod han bara 1 meter ifrån oss och han såg oss fortfarande inte så jag var tvungen att ta ett kort på hans fötter och vi stod alla och vek oss av skratt för att han inte såg oss. Sedan trippade han vidare, ja utan att ha sett oss. Gud vad roligt vi hade! Någon gång vid 1-tiden gick vi och tog en taxi hem. Har väl tagit över 100 kort under alla dessa dagar så några kommer väl upp snart om jag får ork till att lägg upp dem. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards