Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Suss - 21 juli 2007 22:07

Ja nu sitter man här...lite mer dragen än en vanlig vardag. ;) Har snart druckit upp mina breezer. Dags att dra till krogen om cirkus 50 min. Får se hur mkt folk som är ute en sådan här lördag, helgen innan löning och allt. Vill bara påpeka att jag är ganska pank för tillfället. 270 kr kvar att leva på till onsdag. 170 efter att vi varit ute ikväll...eller nä ännu mindre om vi tar taxi hem. :(

Undra om man träffar något trevligt folk ikväll? Några kändisar rent av? Brukar ju alltid stöta på någon då man är på Lerran. Men mest ser jag fram emot att få dansa, det var riktigt länge sedan nu. I alla fall över en månad sedan. :P

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll gott folk!

Av Suss - 21 juli 2007 20:26

Nu har man sovit ännu en timme, hunnit fixa sig i ordning och kommit igång med drickandet. Ikväll blir det ett besök på O'learys. Bytt pressbild för femtioelfte gången, förövrigt är det kvällens outfit jag har på mig på bilden.

Shake that ass!

Av Suss - 21 juli 2007 15:48

...natten. Sov typ 2 timmar när jag kom hem, skönt! Jag och Jonna har precis varit på stan en sväng, köpt lite Breezer. Blir utgång ikväll. :) Shaka lite.

Btw...Grattis på namnsdagen Jonna! :)


Måste försöka komma in i partystämning, suget är inte alltför stort nu om man  säger så. Får la se hur det blir med det... 

Ovido - Quiz & Flashcards