Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Suss - 24 juli 2007 22:52

Nu har vi kommit hem från Tynderö och firandet av mig och Jonnas mamms. Kjell surrade på som bara den som vanligt och det var god mat. Alldeles för mätt blev man. Vad mer ska man säga? Trevligt... Fick fina presents av lillebror, två Mine-skålar i vitt. =) Så nu har jag 3 st.

Har nyss tvättat ur sminket ut fejjat och nu ska jag varva ner efter allt som hänt under dagen och gå och lägga mig om en dryg timme, kanske läsa lite bloggar.


Ha det gött! 

Av Suss - 24 juli 2007 14:16

...var mysig. Cyklade till D och kollade på film vid 19.30-tiden Jonnster var och spelade minigolf med Mr D. så jag var ju tvungen att hitta på något. Kunde ju inte vara ensam sådär om kvällen på min födelsedag. Myselimyspys blev det i alla fall. =) Såg Evan Almighty, lättsam film men kanske inte värd att se på bio dock. Cyklade hem strax före 00, gjorde mig i ordning på direkten och gick och lade mig. Snark! Under natten så blev sömnen störd av ett telefonsamtal till Jonna...somnade inte om på en halvtimme. Damn you H, eller rättare sagt H:s granne! Och vem fan super en måndag kväll?

7.15 - ring ring...bara du slog en signal! ;) Uppstigning, en snabb fruskost och bläddra igenom tidningen. 8 var jag på jobbet, slutade strax efter 11, skulle slutat 13 egentligen men gick fort som tusan idag. ;) Hann inte mer än komma in genom dörren här hemma så ringde det på dörren, en snubbe från DHL. Mina badrumsgrejer kom! =) Kånkade upp dem i lägenheten, ställde alla grejer i hallen och nyligen har jag gått igenom allt och jag kunde inte se några skador. Väldigt ovanligt att jag har en sådan tur kan jag säga. Har gömt en del kartonger under sängen men de största ligger och tar upp plats här i vardagsrummet, granne med min dator.

Nu ska jag strax slänga in mig i duschen. Idag fyller Jonnas mamms 50 år, grattis till henne! =) Själv har jag namnsdag. Ska åka ut till Tynderö så småningom och fira både henne och mig. Undra vad man får för spännande prestents?

Kanske blir mer update ikväll när vi kommit hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards