Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Suss - 5 juli 2007 18:01

Ja då var man här igen, blir lite dåligt med bloggande av den anledningen att man inte sitter vid datorn. Men för att återgå till gårdagen...

Vi var ju på stan och shoppade, och jag shoppade kanske lite väl mycket. :P Ett bälte och ett par skor (ja precis, igen) och lite annat krafs. Till middag blev det tacos, tradition. ;) Och vid 21-tiden bar det av till stan och gatufesten. Rätt mycket folk ute, var ju gratis inträde. Där stötte jag på diverse känt folk. Vi drog väl hem någon gång före 24. Sedan kom Jens på besök, försökte fixa det trådlösa nätverket som vi väntat på nu. Men det gick inte. Jag var rätt trött efter kvällen så somnade rätt fort.


Vaknade till vid 8 när Jonnster gick på toa. Precis innan hade jag drömt en dröm om binnikemaskar. Not so fresh! Sov vidare fram till 10 då Jens ringde och väckte mig. Som vanligt var det jag som klev upp först och de andra låg väl kvar i sängen till efter 10.30 Vid 13-tiden drog vi in till stan. Jonna beställde sin soffa. :) Sedan gick jag och mötta upp Jens eftersom brudarna övergav mig, de skulle köpa present till lilla mig, även om det är 2½ vecka kvar innan jag fyller. Jens och jag strosade runt på stan i väntan på att de skulle bli klara. Sen åkte vi tillbaka till mig, allihopa, även Jens, för han skulle göra ett nytt försök med det trådlösa. Lyckades till hälften men nu har båda internet iaf.

Men nu är det dags för mig att hoppa i duschen. Sen börja dricka lite smått för att tillsist bege sig ner till Gatufesten. 

Ovido - Quiz & Flashcards