Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Suss - 9 juli 2007 19:42

Min externa hårddisk är knäpp och jag är rätt sur på den nu! Datorn hittar den inte, kanske är den jag bör vara sur på egentligen. Jag och Jonnster fick för oss på affären att vi skulle baka muffins, tänkte att vi ändå inte skulle ha så mycket att göra idag. Kladdiga chokladmuffins, jäkla gött! Ja det är väl ungefär vad som hänt sedan sist jag skrev. Har suttit och garvat lite åt bloggar jag läst men nu är även den sysslan överstökad så jag vet inte riktigt vad man ska ta sig till nu längre. Vi skulle ju gå på en promenad men ännu har den inte blivit av, kanske beror på att regnet står som spön i backen. Vi har ju parra men Jonna är lite snigel, som vanligt. ;) Tihi...

Av Suss - 9 juli 2007 15:02

I'm hungry...
Jag och kussen har bara varit effektiva sedan vi dumpade Malin på tåget. Tvättat, städat hela lägenheten, var faktiskt enormt dammigt här när man varit 3 pers i lägenheten. Men nu är vi färdiga typ... Ska baka lite chokladmuffins later och även ta en promenad på ca 8 km. Sedan relaxing resten av kvällen.

Av Suss - 9 juli 2007 00:21

Sitter i busskuren och väntar på taxin. Missade bussen p.g.a att den gick 5 min för tidigt...Arga blev vi...

Sitter i busskuren och väntar på taxin... Bussen gick ju 5 min för tidigt så vi missade den...

Drinking Breezer

Jag dricker breezer...

Gänget

Always and forever...

Suz och MallieMe and Mallie...

Dyngsur Suz

Bilden alla garvar så mycket åt... När jag pratar med Hamstern i tele... Dyngsur som ni kanske ser. ;)

Fuckoff
Typ bästa bilden av alla! ;) Me and kuss...

Ovido - Quiz & Flashcards