Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Suss - 25 juli 2007 21:49

Så gött det var! Har gått 8-9 km i väldigt hög fart. Riktigt varmt och skönt ute, typ 18 grader. Perfekt promenadtemperatur. Nu är jag rätt svettig och det är dags att hoppa in i duschen, ska blir riktigt riktigt skönt! Sedan kanske slappa framför TV:n, kolla på So you think you can dance eller liknande. Sedan får vi se när min kubo kommer hem.

Av Suss - 25 juli 2007 20:14

Satt och deppade av tråkhet men nu är tillvaron helt annorlunda! :D Och nu ska jag ta en långpromenad så det heter duga! Och lyssna på musik på mobilen, tog bort lite gammalt och laddade in lite nytt förut idag!

Av Suss - 25 juli 2007 19:22

Tyckte jag fick till en ganska cool bild så jag lade in den! :P  

Av Suss - 25 juli 2007 17:28

Tjingeling i stugan! Vilken hyfsat tråkig dag detta har varit då. Började med jobb kl. 8 imorse. Var trött som en gnu till att börja med. Undra jag hur det ska gå att börja kl. 7 imorrn bitti...Var hemma strax före 13 och sedan dess har det inte hänt något storstilat. Tvättat, suttit vid datorn, handlat. De sysslorna säger ju allt. Jag skulle ha duschat för länge sedan men ännu har det inte blivit av, och ikväll blir man ensam för kussen ska iväg och kolla på film med M. D skulle se film hos någon polare så han kunde inte umgås med mig till min stora olycka. =( En annan dag... Jonna har äntligen sett ikapp mig på Heroes så vi ska nog se ett avsnitt innan hon åker.

Ovido - Quiz & Flashcards