Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Suss - 4 juli 2007 10:01

Då var man uppe på fötter igen. Har la varit vaken i en timme nu typ. Onsdag = shoppingdag. Vi får la se när vi kommer iväg. Ska i alla fall kika på soffor till Jonna och sen blir det väl som vanligt en kik i alla dessa klädaffärer för att se om man lyckligtvis hittar något fint till ett bra pris. Åsså skulle vi ju köpa en fotboll! :D


Nä man kanske skulle väcka brudarna vid liv? Sjusovare är vad de är! :P Men ger mig tillfälle att blogga. ;) 

Av Suss - 4 juli 2007 00:01

Nu ska jag ta och gå till sängs...eller i själva verket ska jag ju faktiskt sova på madrass. Blir åtminstone inte lika varmt eftersom vi inte behöver trängas tre stycken i en och samma säng, men å andra sidan finns ju risken att man blir mosad av Malin i natt! Så mycket som hon rör sig så skulle jag ju inte bli förvånad över om hon ligger på madrassen med mig imorrn bitti. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards