Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Suss - 16 juli 2007 18:58

Tänkte bara berätta om denna dag...det som hänt sedan förra tisdagen fram till idag det rabblar jag när jag kommit hem till Sundsvall igen. För det har hänt en del grejer. ;)


Sov lite väl länge idag kanske, eller det var iofs bara till 10.30 eller nåt. Jonna hade dragit till frissan, passar på när hon är här då det åtminstone är en hundring billigare för klippning. Jo, för vi är ju i Motala nu då, vilket jag inte berättat. :) Nu färgade hon visseligen. Anyway... Efter 12 eller något var hon tillbaka så hon började med att ringa Ika för att boka upp tidig middag, för det är väl vad man kan kalla det om man äter sådär vid 14.30 och inte äter någon middag senare. ;) Blev en sväng på Rimini, äter alltid där när man är här i Motala. Tradition. Blev kebabrulle för min del, har jag inte ätit sedan i höstas tror jag, då var jag också i Motala. Vi beslutade oss iaf att sedan åka till slussarna i Borenshult och ta en glass så vi åkte i Ikas nyinköpta bil dit. Billig och god mjukglass i solen. Wonderful! Sedan gick vi ner till kanalen och kollade på slussningen. Det var nog minst 10 år sedan sist man såg en slussning. Sedan beslutade vi oss för att gå hem, ca 5 km. Hade ju tidigare gått från morbror till Rimini och det var ju ca. 3 km bara det. Dock var det så varmt att vi ringde efter morbror när vi gått någon kilometer så han kom och hämtade upp oss. :P Lite slött faktiskt. Men men...det kommer bli många promenader framöver med kussen. Sedan har vi inte gjort särskilt mycket nytta... Därför jag sitter här nu förstår ni. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards