Alla inlägg under april 2007

Av Suss - 30 april 2007 21:32

Gush, har nyst alldeles för många gånger ikväll och börjar fundera på om det verkligen är normalt. Fryser gör jag också, till den grad att jag fick ta på mig en fleecejacka. Blev lite varmare iaf. Kanske fryser för att jag åt glass förut?

Idag var man klar på jobbet 19. Såå skönt! Och Mallie fortsätter att retas och säger att jag inte har något riktigt jobb. Kan la inte rå för att hon är avis på att hon inte har ett så bra jobb som mig. ;) På vägen hem fulltankade jag bilen. Det var riktigt längesedan jag gjorde det sist faktiskt. :) Gick på 330 spänn, tyckte att det var bäst att passa på nu innan bensinpriset går upp och förbi 11 kr igen.

Fan vad det smäller här utanför!

Av Suss - 30 april 2007 14:58

Undra om jag börja få pollenkänningar?

Gick min promenix och som vanligt är det ju sista april ute en massa småknattar och smäller smällare. Att det ska vara så kul... Har inte blivit mycket till pluggande idag. Jag har varit lite överdrivet lat nu de senaste dagarna. Tänkte fara till jobbet så att jag är där till 16.30 idag... Troligen och förhoppningsvis är väl folk inte hemma eller upptagna med annat en sådan här kväll. Jag måste ta och käka något innan jobbet...magen börjar kurra. Skepp och hoj!

Av Suss - 30 april 2007 11:11

Nog hade jag rätt alltid. Inte kom jag upp ur sängen kl. 9 utan hon var snarare 10.15 Jag sover 9 timmar men är ändå trött när jag vaknar. :S Måste vara något fel. Har käkat frulle och suttit och snackat med Jonnster på msn en stund. Nu ska jag ta mig en promenix och lämna tillbaka låneböckerna så att det blir gjort. Tjong!

Av Suss - 29 april 2007 23:50

Nu äre dags att knoppa så man kommer upp i hyfsad tid imorrn. Ska försöka mig på 9 men inte säkert att jag klarar att kliva upp förrän 10. Man stänger av klockan och tänker att man bara ska ligga ett tag till i sängen i vaket tillstånd men det går inte och man somnar omedvetet om. Imorrn måste jag gå en promenad till Miun och lämna igen två böcker som ska vara inne på onsdag respektive torsdag men eftersom det är skola då så fixar jag det imorrn. Behöver ju inte använda dem mer hoppas jag på. Har ju bara diskussionen kvar på den där uppgiften. Kanske att jag hinner börja på den imorrn? Det får tiden utvisa. Gooooood Niiight!

Av Suss - 29 april 2007 22:29

Äntligen vet jag vad jag ska göra imorrn!! Jobba! :) Jens ringde alldeles nyss och fråga om jag kunde jobba åt honom så jag ställde upp. Vad ska jag annars tråka med imorrn kväll? Kommer säkert vara ganska lugnt och dessutom så tjänar jag ju lite pengar på köpet. :) Onsdagen som jag blir tvungen att täcka upp p.g.a skolan täcker jag ju med morgondagen. Det är kingen!

Nu sitter jag och sneglar lite på Wallander med ett glas pepsi bredvid mig. 

Av Suss - 29 april 2007 16:41

Nu sitter man ute hos päronen. Fick börja med att ta in tvätt och skala potatis när man kom. Och här ska man vara gäst. ;) Nu sitter jag och lyssnar lite på The Ark, äter på en suggodis och gör inte så mer. Kollat aftonbladet.se.

Av Suss - 29 april 2007 12:14

Söndag, inte veta vad jag ska göra va... Har snackat lite med Verre på msn och fick reda på att en gammal klasskompis från högstadiet ska ha barn. All lycka till till henne. :) Patrik frågade igår om jag skulle till Tynderö men när jag frågade tillbaka så svarade han inte... Vet inte hur det blir. Mamsen och papsen är lediga idag iaf och klockan tickar ju...

Av Suss - 29 april 2007 00:40

Folk blir väl som vanligt tokiga när de hör att man pluggar en lördagkväll. :P Skrev klart den där förbannade diskussionen så nu är den där uppgiften ÄNTLIGEN färdig! :) Men plugga är inte det enda jag gjort... Kollade faktiskt på Poker fejs också. Fick ju lov att roa mig på något annat sätt än framför msn när brudarna är ute och festar. Shakar assen på Harrys i Motala nu troligen. Det var tydligen utepremiär där ikväll, 140 spänn i inträde. Helt sjukt mkt! Men som Jonna sa, finns ju ingen konkurrens om gästerna där så de kan ju i princip sätta vilket inträdespris de vill. En hundring är till och med alldeles för mycket. Men inte mitt problem idag iaf! ;) Malin som lovade att strippa för mig i camen innan de drog iväg... Hon hann inte...smet liksom undan. ;) Hon sa att vi skulle ta det imorrn istället. *asg*

Nyss mötte jag Micke i Duellen, något spel man kan spela via msn. Funkar inte riktigt som det ska. Man skriver rätt svar men får ändå fel. :S Iaf blev det en utklassningsseger idag. ;) Tog inte ens hjälp av sökmotorn. ;) Nu sitter jag och äter oboyglass (asgött!) och drömmer mig framåt två veckor då jag, Jonna och Malin troligen står och shakar på någon krog här i stan och har svinkul på fyllan! :D Halleluja i lingonskogen. Det lutar åt napping snart. Blir det en sväng till Tynderö imorrn tro? Får se...

Ovido - Quiz & Flashcards