Alla inlägg den 6 april 2007

Av Suss - 6 april 2007 21:34

Egentligen känner jag inte för att blogga nu men jag gör la det i alla fall i brist på annat att göra. Har nyss lagt på luren...pratat med Jonna i tele i en och en halv timme. Kom hem från faster vid 20-tiden. Modo vann mot Linköping i andra finalmatchen, gött det! Där fick ni Jonna och Mallie! ;) Go Norrland!Ja vad ska man göra? Glo på en film som jag heller egentligen inte har ro till, kanske rent av plugga?

Av Suss - 6 april 2007 13:44

Oops blev visst inget bloggande igår men inte så konstigt med tanke på att det var fullt upp från det att jag vaknade till det att det blev läggdags. Först plugga, sen jobba mellan 14-21 och sen när jag kom hem fick jag besök...Nu har jag precis kommit hem från ett besök hos brorsan. Var ju tvungen att kolla hur det gick med det nya kylskåpet. Lite trött måste jag säga att jag är även om jag somnade vid 24 igår och klev upp 9 imorse. Om lite mindre än en timme så ska jag till faster på någon form av mattillställning. GLAD PÅSK till er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards