Alla inlägg den 2 april 2007

Av Suss - 2 april 2007 21:01

Då var jobbet avklarat för dagen! Lättförtjänta pengar idag. :P Har nyss sett på Anna Pihl...började och slutade sorgligt så det blev lite tjut där. *huhu*

Av Suss - 2 april 2007 15:30

Såå gött! Nu har jag läst litteratur och kommit dit jag tänkte för dagen. Kanske blir mer läsande ikväll. Dessutom har man hunnit med att göra intervjufrågor till intervjun jag förhoppningsvis får göra i slutet av veckan. De hade jag faktiskt inte ens räknat med att bli klar med idag. =) Snart är det även dags att hämta resterande tvätt i torkrummet och slutligen åka till jobbet. Har hunnit med att göra en del nytta idag. =)

Av Suss - 2 april 2007 12:31

En ny vecka har börjat. Imorse blev det en morgonpromenad från stan, kikade in på universitetet för att gå in på bibblan och låna en skönlitterär bok jag ska läsa i skolan ("Hon går genom tavlan, ut ur bilden" skriven av Johanna Nilsson och handlar om mobbning), men så var det stängt. De öppnade inte förrän vid 9 och jag var där strax efter 8. Fick gå hem, käka lite frulle och sen tog jag bilen. Först tänkte jag att jag skulle ta årets första cykeltur men sen kom jag på att jag inte orkade dra fram cykeln i mitt överfulla förråd så det blev bilen istället. När jag kom hem började jag läsa kurslitteratur men blev så trött efter ett tag att jag somnade till en halvtimme på soffan. När jag vaknade hade jag nästan glömt bort att jag hade tvättstuga kl. 11. Det som hänt sedan är att de ringde och frågade om jag kan jobba ikväll och det tackar man ju inte nej till om man kan så ikväll blir det alltså jobb. Perfekt nu när jag missar mitt ordinarie pass på långfredag. Imorrn ska jag jobba extra åt Jens också. Äntligen har kussen fått till internet på sin nyinköpta dator. Vi satt ju i telefonen i närmare två timmar igår. Nu ska jag fortsätta läsa och strax är det dags att springa ner till tvättstugan igen och fylla de två sista maskinerna för dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards