Alla inlägg den 3 april 2007

Av Suss - 3 april 2007 15:44

Kussen skickade en asbra låt för någon vecka sen som jag blev kär i...den som tydligen är i Cubus-reklamen, "Shivaree - Goodnight Moon". Om en kvart blir det till att dra iväg, måste in på bibblan på MIUN och hämta ut en bok jag reserverat och sen tänkte jag åka ut till jobbet så att jag är där i tid. Har en föraning efter gårdagen att det kommer att bli mycket att göra ikväll så lika bra att vara förberedd. Ha det gött!

Av Suss - 3 april 2007 12:02

Hej hopp!Tisdag och det känns snart som att denna vecka har runnit förbi. Min dag hittills har bestått i att som vanligt läsa kurslitteratur. Har 10 sidor kvar på den bok jag läser nu. =) Sen är det bara att börja på nästa... *suck* Det jobbiga med att plugga är att ta sig igenom all denna litteratur. Annars hade det varit hur lungt som helst. Men ska väl ändå skatta sig lycklig över att man bara fått genomlida två salstentor och en hemtenta genom hela utbildningen hittills. Förresten...har jag sagt att jag läst exakt halva utbildningen nu? Känns skönt att vara närmare slutet än början i alla fall. =) För ca en timme sedan ringde hamstern och slöpratade lite med mig. Han hade visst lite tråkigt där i taxibilen som han kör runt folk i. Jag bör verkligen fundera på att riva fram min dammsugare och suga upp allt grus i min hall. På våren är det faktiskt inte roligt att ha svart klinker i hallen. Allt grus som följer med in syns ju sen kan jag säga. Måste nog ta och torka golvet där med för det är fotspår också. *huhu* I samma veva med allt detta försöker jag boka in en intervjutid. Får se hur det går...

Ovido - Quiz & Flashcards