Alla inlägg den 24 april 2007

Av Suss - 24 april 2007 23:02

Varför ska saker och ting aldrig bli som man vill eller tänkt sig? Både för mig och för andra. Varför ska det finnas sådana där konstiga jobb som gör att ens känslor stannar upp och riktigt inte vet vad de ska ta sig till, likväl som jag heller inte vet vad jag ska göra? När man äntligen fattar tycke för någon, ja då är det alltid något som ska stoppa det hela. Göra saker och ting i princip omöjliga. Eller kanske inte omöjliga men åtminstone väldigt jobbiga. Skulle du i värsta fall vilja spendera 260 nätter om året på ett hotell?

Av Suss - 24 april 2007 21:28

Yes yes yes, that's true... Hoppas det inte blir några allergiska reaktioner igen. Trött som vanligt var jag sedan när jag väl kommit igång med pluggningen så det blev *oops* en tupplur på soffan. Sedan mycket plugg igen och sedan rensade jag bort kvitton sedan några år tillbaka. Onödligt att samla på sig en massa skit! Och sedan har det inte skett så mycket mer av värde att berätta. Jag vill bara bli frisk.

Och Mallie, sluta anmärk! ;) Bitch! :P

Av Suss - 24 april 2007 09:58

Jahapp... då var man där igen. Tillbaka till halsflussen. Tillbaka till den tid då det känns som att maten fastnar i halsen. Vaknade för en halvtimme sedan och kände att det har tjocknat till i halsen ännu mer än igår kväll. Som tur är gör det inte så fruktansvärt ont ännu men jag väntar bara på det. Ska alldeles strax ringa ner till vårdcentralen och höra vad de säger. Om de kan ge mig en penicillinkur bara sådär. Finns ju inget test som kommer att visa någonting nu i vilket fall som helst så. Och jag anser då att det är bättre att börja på ny kula nu på en gång istället för att vänta några dagar. Vi får se hur det går. Skepp och hoj!

Ovido - Quiz & Flashcards