Alla inlägg den 1 april 2007

Av Suss - 1 april 2007 12:59

Blev smått less igår innan jag gick och la mig. Hade skrivit ett långt inlägg här men sedan lyckades jag trycka fel och allt försvann. Damn sa jag och la ner skiten. Imorse vaknade jag åter igen kl. 9 utan väckarklocka och kunde inte somna om. Vet inte vad det är för tok som hänt. I saknad och längtan efter att få vara med "honom" la jag mig i soffan och började läsa kurslitteratur. Vi ska ses ikväll så jag har inte tid att plugga då. ;) Nu den senaste timmen, efter att Jonna drog till Linköping med sin morsa, har jag suttit och letat en bra bärbar dator åt henne, det är nämligen dags att köpa en nu. Vilket slit det är att hitta en dator med de önskemål man har. Sedan får man ringa till hamstern och höra om ens egna intuitioner stämmer. Oftast gör de faktiskt det. Vet inte var jag fått detta tekniska intresse ifrån? Nog för att min mamma är teknisk men hon är ju inte det minsta intresserad av sådant här.Jag längtar verkligen till ikväll. Saknar honom varje sekund som går och vill bara vara med honom... Måste vara ett gott tecken på att det är något speciellt. Sedan är det ju bara att hoppas på att han känner samma sak. Men vi är öppna med våra känslor för varandra så jag vet på ett ungefär hur han känner. Det känns skönt att inte behöva gå och spekulera så mycket. Vi tjejer brukar ju annars vara experter på det, i alla fall jag och många fler som jag känner. Nu ska jag återgå till kurslitteraturen och försöka ta mig igenom de sista 20 sidorna som är kvar att läsa av boken. Sedan kan jag känna mig nöjd. :) Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards