Alla inlägg den 7 april 2007

Av Suss - 7 april 2007 23:49

Back to the ordinary life! Varit borta typ hela dagen idag, från ca. 12-22. Först var det en lång runda i Birsta med lillebror där han shoppade...som vanligt medan en annan tittade på och fick agera smakråd. Ibland kan jag faktiskt bli rätt tokig på att han hela tiden frågar mig om allt. Han måste väl kunna tycka till lite själv? Efter Birre åkte vi i alla fall ut till päronen. God middag, fick träffa farmor för andra dagen i rad och sedan fixade jag och brorsan en fin tavla åt honom. Gjorde en träram som vi spände och häftade fast tyg han köpt idag så den tavlan kommer troligen sitta ovanför hans soffa. =) Eftersom jag är lagomt less på mitt "långa" hår nu, långt i jämförelse med vad det var efter jag klippte mig sist några dagar innan nyår. Eftersom jag för tillfället inte har råd att gå till någon frissa så fick mamma klippa av min lugg lite provisoriskt. Blev rätt bra.Hemturen blev rena rama flyttlasset kan man väl säga. Bakluckan full samt en nygjord tavla och en nyinköpt strykbräda liggandes mellan sätena. Väl hemkommen så blev det en telefonsamtal med kussen i 1½ timme eller mer. Nu är jag trötter som en gnu och ska dra mig till sängs, halvt ont i huvudet. Ska bli skönt att sova och jag hoppas att jag får sova utan att vakna sjuttioelva gånger i natt som jag gjort de tre senaste nätterna. Natten som var, var extrem. Vaknade typ kl. 2,4,6,7,8 och 9 då jag beslutade mig för att kliva upp då jag inte kunde somna om längre. Snark!

Av Suss - 7 april 2007 11:19

Då var det lördag igen. Sitter och väntar på att brorsan ska bli klar för avfärd. Vi ska åka ut till päronen. Förmodligen frysa en del där också, nu när de inte har någon värme. Men innan det ska vi svänga in i Birsta och kolla på en trådlös router. Sen finns det inte så mkt mer att säga.Later!

Ovido - Quiz & Flashcards