Alla inlägg den 9 april 2007

Av Suss - 9 april 2007 21:26

Var åter igen ute i Birsta tidigare idag med brorsan och jag är såååå less på det nu så jag vill bara spy. Måste offra mig när Jonna kommer också...Igår kväll när jag satt i tele med Mallie fick jag plötsligt ont i halsen och det satt i även imorse när jag vaknade. Tänkte att jag kan ju inte bli förkyld nu när Jonna ska komma. I Birsta blev jag riktigt matt, kanske mest av lesshet på att flänga där varje helg men jag kände också att jag började få ont i nacken och axlarna, ett typiskt tecken på att en förkylning är på G. När jag kom hem proppade jag i mig en ipren och tänkte att jag skulle lägga mig i soffan och sova en stund. Men det hann jag inte förrän telen ringde. Jonna på tråden. Har blivit mycket tele med henne på senaste. Fast i telefonen i över en timme, som vanligt... Efter det kände jag mig trots allt rätt pigg så jag tog fram strykbrädan och började stryka mina vår-/sommargardiner och hängde upp dem i vardagsrummet. Köket tar jag vid ett senare tillfälle när jag får ork. Brorsan kom och käkade hos mig sedan och efter det så gick vi ned till honom och satte upp hyllor. Kom hem gjorde jag för en halvtimme sedan och nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal som en viss söt människa lovat. :)

Av Suss - 9 april 2007 09:31

Gud vilka skumma drömmar jag drömde i natt...först och främst att det snöade flera decimeter snö och sedan att jag blev nedpissad, rakt i ansiktet, på en krog. Not so fresh!Under natten blev jag även väckt av ett sms, egentligen två, men det är det sista som man bara behöver nämna. Det var Jonna, det kom strax före 5 och det stod att hon nyss lagt på luren på ett tre timmar långt samtal. Hyfsat koko kusin man har då. *huhu* Vem sätter sig liksom och babblar i tele kl. 2 på natten? (Ja, om man inte blir väckt av nåt fyllo då). Orkade aldrig blogga om gårdagen, fanns inte så mycket att säga om den tycker jag. Den var rätt trist om man säger så. Brorsan skulle ut till päronen och tvätta bilen i alla fall så jag hängde med dit. Väl hemkommen igen så hamnade man ju framför datorn och sedan ringde jag Malin som jag inte pratat med i tele på jag vet inte hur länge, därav 2 timmar och en kvart. Hmm... Å vet ni vad det bästa är??? Att Jonna kommer hit på FREDAG! Bara fyra dagar kvar. :DIdag blir det åter en tripp till Birsta. Brorsan ville visst inte ha sina kläder i plastpåsar, så han ska köpa trådbackar eller liknande. Sen ska jag hinna med att plugga en del också.

Ovido - Quiz & Flashcards