Direktlänk till inlägg 9 april 2007

Knäppa drömmar, koko kusin. ;)

Av Suss - 9 april 2007 09:31

Gud vilka skumma drömmar jag drömde i natt...först och främst att det snöade flera decimeter snö och sedan att jag blev nedpissad, rakt i ansiktet, på en krog. Not so fresh!Under natten blev jag även väckt av ett sms, egentligen två, men det är det sista som man bara behöver nämna. Det var Jonna, det kom strax före 5 och det stod att hon nyss lagt på luren på ett tre timmar långt samtal. Hyfsat koko kusin man har då. *huhu* Vem sätter sig liksom och babblar i tele kl. 2 på natten? (Ja, om man inte blir väckt av nåt fyllo då). Orkade aldrig blogga om gårdagen, fanns inte så mycket att säga om den tycker jag. Den var rätt trist om man säger så. Brorsan skulle ut till päronen och tvätta bilen i alla fall så jag hängde med dit. Väl hemkommen igen så hamnade man ju framför datorn och sedan ringde jag Malin som jag inte pratat med i tele på jag vet inte hur länge, därav 2 timmar och en kvart. Hmm... Å vet ni vad det bästa är??? Att Jonna kommer hit på FREDAG! Bara fyra dagar kvar. :DIdag blir det åter en tripp till Birsta. Brorsan ville visst inte ha sina kläder i plastpåsar, så han ska köpa trådbackar eller liknande. Sen ska jag hinna med att plugga en del också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 18 mars 2008 23:56

Ville bara informera er om att jag startat en ny blogg av den anledningen att jag bara har 3 bilder till som jag får ladda upp innan jag måste paya för att kunna lägga upp bilder efter det. Kan tyckas snålt men wtf... ;) Det är roligt med förändringa...

Av Suss - 18 mars 2008 22:15

Bye bye Modo! Idag visade vi vem som var bäst, 5-0 på bortais, utklassning! :D Nu återstår det att se vilka vi får möta i semin... ...

Av Suss - 18 mars 2008 13:44

Nu har det gått två år sedan jag hade min inflyttningsfest här i lägenheten. 18 mars 2006 är nog ett datum jag aldrig kommer att glömma! :) Då det blev lite för mycket Mintuu. Får rysningar nu när jag bara tänker på det. Hövva! :P Men det var en roli...

Av Suss - 18 mars 2008 12:18

Det snöar och har väl så gjort typ hela natten. Och...jag tycker inte alls om det! Nu vill jag ha vår, fan vad härligt det skulle vara att bara dra iväg utomlands på sekunden. Till sensommaren har det gått tre år (på den tiden levde man som sambo och...

Av Suss - 17 mars 2008 23:28

Födelsedagsbarnet som lyckades blunda på nästintill alla bilder, med de populära glarrerna som gick laget runt. ;)   Jaa...ni ser ju själva. :P   Emelie, Johan och Sandra have some fun!   Pierre och Danne was there...   Ztefanio och Peter   Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards