Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Suss - 13 januari 2008 17:05

Sov ganska länge imorse...eller det var tänkt att jag skulle sova till 10.30 och kliva upp då men klockan var närmare 11.30 innan jag lyckades hasa mig upp ut den varma och sköna sängen. Sedan kom papsen och hämtade mig...vi åkte ner till brorsan och rätt vad det var ringde Johan och frågade om jag ville följa med honom och Nicklas till backen. Och SJÄLVKLART har man ALLTID redan inplanerade saker när en sådan fråga kommer. Annars hade jag helt klart följt med. Åkte till Maxi till 15-tiden för att möta upp Jonna. Inhandlade inför vår taco- och filmkväll. =) Hon dyker väl upp om någon timme.

Av Suss - 13 januari 2008 16:58

Igår kväll var det ju skridskoåkning med Danne. Vi hamnade på Midälvaplanen tillslut. Synd det var 5 cm snö på isen redan när vi kom och att det toksnöade hela tiden när vi åkte. Men det var roligt. =) Danne skjutsade hem mig efteråt och jag hade bestämt mig för att kika förbi hos Johan en sväng på hans fest så det blev typ bara hem och vända näst intill. Men jag drack inget och kände mig som världens mest osociala människa så åkte hem efter 23 någon gång. Satt och messade lite med Danne och sedan slutade kvällen med att jag åkte bort till honom och kollade på en film, förlåt, halva filmen. ;) Låg och sov på Dannes mage under det mysiga täcket i mitten av filmen. =) Kom hem när klockan var typ 3 och gick och la mig med en gång. Så slutade lördagen...

Ovido - Quiz & Flashcards