Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Suss - 5 januari 2008 13:07

Ska visa på livstecken... Jag lever, fortfarande. Insåg för en minut sedan att det kommer behövas ett inköp av tonerkasett till laserskrivaren snart nu när jag såg texten på det jag skrivit ut. =( Då kan man säga hej då till 800 spänn! Not so trevlisch!


Jag kan redan nu sammanfatta min helg som öken. Igår fick jag ett mess från sötgumman igen. Hon frågade om vi skulle åka utför imorrn och jag var tvungen och säga nej den här gången också. =( =( Förlåt förlåt förlåt gumman... Jag vill verkligen så himla gärna men tyvärr måste man ju prioritera det viktigaste först. =( Men nästa gång lovar jag dig för då har jag troligen inte så mycket att stå i. =) Om jag varit en riktigt seriös plugghäst och redan kunnat allt nu hade jag följt med men istället för att vara plugghäst har jag försökt vara så social som jag bara kunnat innan och då hade du nog inte sett skymten av mig på skridskobanan eller några fester där vi dansat järnet! =)

Nu ska jag sova en liten stund så att jag piggnar till igen sedan är det åter pluggdags.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards