Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Suss - 6 januari 2008 23:09

En dag kvar att banka in allt i hjärnan. Det går nog bra det här, vill jag hoppas. Man kan ju inte få mer än en black out när man sitter där med pennan i handen och hör alla andras pennor skriva så det glöder. Det är väl bland det värsta med salstentor. Jag hoppas att jag slipper sitta i någon stor sal i alla fall... Huga ligen!


Jag ska nog snart trippa till sängs. Guten Nacht! 

Av Suss - 6 januari 2008 16:04

I förmiddags kunde jag inte låta bli att slå igång TV:n för att kolla på den sista etappen i Tour de ski för damer, trots att jag hade hur mycket pluggande som helst framför mig. Etappen upp för slalombacken. Och Charlotte Kalla som slog nock på hela världseliten. Det var verkligen gryyyymt att se! =)

Nu har jag nyss stoppat i mig min middag så nu tar vi nya tag. Slog rekord igår, satt och pluggade i 14 timmar... I'm nuts! ;) Fast jag känner mig inte lika uppgiven idag som jag gjorde igår och det ju skönt. Att de där 14 timmarna verkligen gav någonting. Nu är det finslipning av kunskaperna som gäller så att de sitter så bra som möjligt kl. 8 på tisdag morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards