Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Suss - 3 januari 2008 22:38

Nu är jag lika slutkörd som mina överstrykningspennor så nu ska jag "försöka" slappna av med en film. Sedan sova!


Puusss och gonatt!

Av Suss - 3 januari 2008 20:22

Nu har man jobbat sina två första timmar under 2008 och inget nytt lärde jag mig av det heller. Sitter och funderar på när jag ska beställa kurslitteratur för tusentals kronor till nästa kurs. Bara tanken på att det kostar så mycket pengar gör ju att man får ångest men tyvärr är det något som måste ske inom de närmsta dagarna så att jag kan vara säker på att jag fått hem böckerna till nästa kurs.

Jag skulle behöva bli en pigg människa i detta nu! En som inte somnar när man sätter sig i soffan. Jag dricker ju inte kaffe så sånt skit kan jag inte vakna till av, jag har ingen dextrosol... Vad gör jag?

Just nu känner jag mig himla isolerad från omvärlden. Men jag återgår till mitt normala jag efter tisdag nästa vecka så håll ut. Räknar ner dagarna...

Av Suss - 3 januari 2008 11:34

Nu är julgrejerna bortstädade och det känns så skönt. =) Idag blir det bara plugg och lite jobb, livet fortsätter... Nu ska jag ta mig en varm och skön dusch samt borsta tänderna.

Ovido - Quiz & Flashcards