Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Suss - 11 januari 2008 22:33

På vägen hem mötte jag en massa hästtransportet efter varandra som troligen varit uppe på Bergsåkers travbana. Då kom jag att tänka på hur det egentligen kan vara att vara en häst... Tänk er själva vad långtråkigt de måste ha och hur rastlös de måste vara när de får stå alldeles stilla där i stallet och bara titta. Nej fy, ibland är man glad att man är människa. Undra vad hästarna tänker på när de står där? Mitt brilijanta filosoferande kom igång...

Av Suss - 11 januari 2008 15:05

Det var länge sedan jag shoppade såhär mycket på en och samma gång. Har blivit shopping för cirkus 1500 spänn men fått rätt mycket för pengarna. =) Har fått två par träningsbyxor, ett par längre och ett par 3/4-byxor, två träningslinnen, ett par fina shorts som går ned till knäna och en ny jättefin jacka som jag hittade på Zara för 299 kr. Jag börjar tycka om Zaras kläder mer och mer faktiskt. =) Sedan lite småplock. Nu ska jag ta och sy lite. Börjar bli dags att ta och sy upp två av Jonnas jeans nu också, när jag till och med har tid för det.

Skulle ha köpt slingfärg också så Jonna fått slinga håret på mig. Skulle verkligen behövas. :P

Av Suss - 11 januari 2008 11:17

Träningsvärken idag var inte som jag förväntat mig, det var inte så farligt som jag trodde. Mitt problem nu när jag för en gångs skull är ledig, det är att jag inte vet vad jag ska hitta på. Det är inte lätt att vara en rastlös människa. Men jag tror att jag kanske ska ta och åka in till stan i alla fall. Dags att klä på sig.

Ovido - Quiz & Flashcards