Alla inlägg under januari 2008

Av Suss - 22 januari 2008 22:06

Sitter och myser i morgonrocken nu. Måste ju gå och lägga mig tidigt ikväll också. Bara för det försökte jag plåga mig upp kl. 7 imorse men det gick tyvärr inge vidare. Klev upp kl. 8 istället. Hoppas jag somnar ikväll och sedan får vi ju se hur roligt och lätt det kommer att vara att kliva upp kl. 6 imorrn bitti. Ska vicka fram till kl. 14 och sedan ska jag åka och träna direkt efteråt. Sedan blir det städning, som det är dags för nu igen... :(

Av Suss - 22 januari 2008 16:00

Hamstern fyller 29 år idag, grattis till honom! Bara ett år kvar till 30. ;P

Av Suss - 22 januari 2008 12:08

Det händer så mycket i mitt liv just nu, vi gör så roliga saker, skolan går bra och likaså träningen som börjar visa resultat. :) När jag kom innanför dörren när jag kom hem från träningen imorse såg jag breven från MIUN och blev genast hur nervös som helst, som alltid när man får de där breven. Känslan var att resultatet på läs- och skrivtentan skulle finnas där i, vilket det också gjorde. Det var knappt så att jag vågade öppna brevet men när jag väl gjort det och såg resultatet blev jag helt överlycklig! :) Jag fick ett A på tentan, nog för att det kändes väldigt bra efter att jag gjort den men jag kunde ju aldrig drömma om att jag skulle få högsta möjliga betyg på den. :) Och imorrn ska jag vicka på en skola vilket också ska bli sjukt roligt! Läääängtar verkligen! Sedan kommer Mallie hit imorrn kväll och på torsdag kväll när Jonna jobbar ska vi gå på hockey. Vilket även det ska blir superkul!


Jag har med andra ord inte så mycket att klaga över i mitt liv just nu, det skulle inte kunna vara så mycket bättre. Och inte nog med det så har man också världens mest underbara vänner. Ni skulle bara veta hur glad jag är över att ni finns…

Av Suss - 21 januari 2008 23:09

Gud vilken härlig och rolig kväll vi haft! :) Äntligen blev utförsåkningen av för oss. Det var jag, Emelie och Nicklas som åkte. Sedan kom Johan och hans lillebror så det blev lite grillning också. Kändes att det var typ 4 år sedan man åkte sist och inte hade jag några glasögon heller så kändes ibland som att man fick nålar i ansiktet i närheten av snökanonerna. Får ta och köpa mig ett par när lönen kommer på fredag. :) Efter backen åkte vi till Emelie, Linda kom dit också, och sedan bastade vi. Hur underbart som helst! Det var också väldigt länge sedan sist. Men hur skönt som helst! :) Kvällen kunde inte ha blivit så mycket bättre! :)

Av Suss - 20 januari 2008 23:47

Jag vet inte hur länge jag sagt att jag måste formatera om min dator men nu är det i alla fall gjort och det känns skönt som tusan. =) Åkte till Danne vid 18-tiden för att göra detta så nu har han visat mig hur man gör så nästa gång kan jag alldeles själv. =) Tack Danne! Synd det ska ta sådan tid bara. Håller på att installera en massa nya windowsuppdateringar nu.

Av Suss - 20 januari 2008 17:30

Åhhh, idag har jag och Emelie åkt längdskidor på Södra berget och det var hur kul som helst även om jag inte stått på ett par längdskidor på kanske 5 år.  Det blev inte bara ren skidåkning utan det blev även lite klättring med skidorna bland sten och stock. ;) Det säger väl ungefär ganska mycket om hur spåren var. :P Emelie fasade över att åka i backarna, ni skulle ha sett vad söt hon var när hon åkte ned för dem. :D

Emz i backen

Världens sötaste nedför-backarna-åkerska! :D


Här har jag precis jagat och slängt mig efter min mobil som åkte kana i ca 10 meter, så klart i den brantaste backen. :)


TACK för en underbar dag gumman. Måste vi definitivt göra om!

Av Suss - 20 januari 2008 03:12

Gud vad jag haft roligt ikväll! =) Tack Emelie, Linda och Ellinor för detta! Nu ska jag ta och gå och lägga mig....sova av mig ruset! :) Puss

Av Suss - 19 januari 2008 10:17

Inför denna dag har jag fått ändra lite på mina planer... Skulle t.ex se film med Arvid ikväll men det går inte eftersom jag måste ut till mamma och pappa ikväll (som jag egentligen planerat in imorrn) då folket pratar om att det blir utförsåkning imorrn och det vill jag inte missa. Sedan vill Johan att jag ska komma på fest, jag är sugen på att festa för det var ett tag sedan nu men hur sjutton ska jag ta mig dit utan min egen bil och lämna den där utöver Timrå? Brorsan ska till Gävle och se Brynäs-Timrå som för övrigt inte börjar förrän 18.30 så han kan ju inte skjutsa mig. Blir det nyktert ikväll också? Det blir tydligen inte ens utgång nästa helg när Malin kommer! :( Jag som verkligen sett fram emot att gå ut på en lönehelg igen... 


Ovido - Quiz & Flashcards