Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Suss - 5 juni 2007 22:13

Jag är så fruktansvärt trött och har väl varit det i princip hela dagen. Imorse när jag kom in i klassrummet gäspade jag stort och läraren frågade: "Är du trött Susann?" "Jo, jag tänkte att jag inte behövde sova lika mycket i natt då det bara är tre timmar idag", svarade jag.

Nu ska jag ta och stoppa i mig något och sedan blir det nog banne mig sängen. Bättre att komma upp i tid imorrn istället. Gonatt på er! Imorrn måste jag göra lite nytta här hemma.

Av Suss - 5 juni 2007 18:17

Ohh jaa! Nu är den fjärde terminen över! :) Nu slipper man skolan i 3 månader. Däremot han jag inte ens komma hem riktigt förrän Olle ringer mig och frågar om jag vill jobba järnvägen åt honom. Då var klockan 13.15, skulle vara där kl. 14. Man gör då allt för pengarna. ;) När jag kom hem från jobbet drog jag in till Birre, på ÖB och köpte solskyddsfaktor. Tre gånger så billig som den jag köpte på Åhlens, som jag ska lämna tillbaka. Sen handlade jag en sväng också. Har nyss ätit värsta lyxmiddagen, eller inte... Makaroner och falukorv. I bilen på väg hem funderade jag på om jag skulle göra lasagne men jag orkade inte. Tar sådan tid. Hmm...undra vad man ska syssla med ikväll... Sommarlovet har precis börjat och jag sitter här, alldeles rastlös. Kanske ska kolla på de där två avsnitten av Greys som jag ska se till Jonna kommer.


Cheers! 

Ovido - Quiz & Flashcards