Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Suss - 16 juni 2007 18:35

Jag har fått ett nytt smeknamn, som om jag redan inte hade över 10. ;) Hamstern har döpt mig till "Lusen". Jonna hade pratat med honom i telen och då skulle hon hälsa till mig. Haha!


Den andra nyheten är att jag ska kolla på lägenhet åt Jonna imorrn så då blir det plåtning. Hoppas att den är fin. :P


Bye for now

Av Suss - 16 juni 2007 18:31

Hur kan det komma sig att jag hittlills idag haft så många som 173 besökare på min blogg? Brukar ju bara var 30-40 i vanliga fall. Kan ni svara på den frågan?

Av Suss - 16 juni 2007 12:37

Igår när jag jobbade funderade jag lite kring vad som eventuellt hänt i mitt liv om 5 år. Tänk, det kan ju ha hänt en massa saker. Troligen, om inte allt går alldeles för snett framöver så är jag fördigutbildad lärare, har fått jobb och jobbar förhoppningsvis på en skola jag trivs jättebra på. Sedan kan man ju alltid hoppas på att man hittat "the love of my life", även om jag har svårt att tro det idag eftersom de flesta killar verkar vara puckon. Det kan vara rätt intressant att sätta sig i dessa tankar men grejen är ju det att det är svårt att förutsäga sin egen framtid. Jag får se den riktiga sanningen om 5 år, men en sak som är säker är ju att jag ska fylla 27 år det året, ja om jag inte redan dött i en bilolycka eller drabbas av någon sjukdom med dödlig utgång.

Ovido - Quiz & Flashcards