Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Suss - 15 juni 2007 22:27

Nu har man jobbat i 14 timmar i sträck typ utan någon rast. Efter städet blev det till att köra fort som fan hem för att byta jobbkläder och värma lite mat. Att det gick fort, det visade sig i att jag tappade min mattallrik i golvet. Men jag hade så pass bråttom att jag inte hann plocka bort alla bitar så jag lyfte upp de delar som maten fortfarande låg på och öste över det på en annan tallrik. Sedan fick resten ligga på golvet till jag kom hem. Koko? Ja, men det bjuder jag på. ;)


Och Mallie som är horoskop-besatt skickade en länk till mig...hennes horoskop. Så jag tänkte att jag länkar väl mitt horoskop här då. *asg* Lite roligt och Malin säger att den stämmer alldeles bra in på mig. Vet inte om jag kan säga det själv, hon överdriver alltid så mycket. ;) Så mycket vet hon ändå inte om mig. :P

Av Suss - 15 juni 2007 00:12

Kvällen avslutades med nästan 2½ timmar i telefon med Malin. Vi bubblade om nunnor och diverse andra saker jag inte kommer gå mer detaljerat in på. ;) Sedan såg jag One tree hill och är det verkligen så att säsong 4 är över nu? Verkar onekligen så... =( I alla fall om man skall se till slutet.


Nu ska jag dra mitt huvud, kanske hela min kropp, till sängen för att sova. Uppstigning om 6 timmar men känns som tur är som att jag kommer att somna på stört. Natti gott folk, som nu läser denna blogg.  

Ovido - Quiz & Flashcards