Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Suss - 25 juni 2007 16:57

Har införskaffat mig ett par myggjagare idag! 200 spänn, ett riktigt fynd! :) Oerhört nöjd med mitt köp! Ska jaga Mallie i dem på Gatufesten. ;)

Vad har jag annars gjort idag? Klev upp 9 imorse efter en ganska hemsk natt, sov inte så bra på grund av allergikänningar. Åkte iväg och svirade, kollade badrumsgrejer som vanligt. Och köpte de nya skorna då. :) Nu väntar jag bara på kläderna jag och brorsan beställt på zoovillage. Räkningarna är också betalda. Ringde även till Radiotjänst och delade upp min räkning på 499 kr på 3 månader. Mitt autogiro börjar inte köra igång förrän september och tänker att jag kan behöva de där 350 kronorna extra nu i juli.


När jag kom hem blev det solning ute på balkongen som vanligt. Men det var så långtråkigt att sola ensam så jag sa åt Jonnster att hämta hemtelefonen så jag kunde ringa upp henne. Vi solade och tjötade i telefon samtidigt under någon timme.


Ska nog ta och ringa husdjuret nu och höra hur det gick på hans anställningsintervju. 

Ovido - Quiz & Flashcards