Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Suss - 26 juni 2007 14:20

Jag förstår inte att man hela tiden vill jävlas med mig och Jens. Han ringde mig förut och ville ha vägbeskrivning till en gata där han skulle på anställningsintervju och då berättade han om det som sagts när han ringde SC. Han var förbannad och jag blev förbannad. Finns det ingen som helst jävla rättvisa här? Det är nästan så att jag tror att de skaffat sig en favorit, och därmed får han alla timmar. Medan mina och Jens timmar, ja de bara dras in, en efter en. Och en annan är bara snäll och ställer upp när det behövs men vad fan får jag för det? Jo, indragna timmar!


Jag gick i alla fall in till stan för att göra några ärenden. Förstod att det skulle börja regna men tog aldrig med mig något parafly. Omständigt att gå och bära på. 8 km har det blivit i alla fall och typ 5 av dem i regn. Jag var blöt som en hund när jag kom hem och nu har jag precis duschat. Jag måste se till att få något i magen.  

Av Suss - 26 juni 2007 10:53

Jag har ju en hel blogglista jag brukar gå igenom dagligen men de senaste veckorna, ja om man ska säga sedan min skola tog slut för terminen, så har bloggandet från hälften på listan blivit allt sämre. Förut kunde man räkna med en uppdatering var eller varannan dag men nu får man oftast räkna med mer än en vecka innan något nytt skrivs. Men kanske är det helt enkelt folk som fått ett liv som inte jag fått ännu? Jaja...


Blev väckt av en viss chef idag, som frågade om jag kunde jobba. Nej sa jag, jag ska iväg och jobba på PÅ. Husdjuret är nämligen på anställningsintervju i Stockholm försjuttioelfte gången så jag tar hans pass.


Kussen ringde och sa att hon fick lägenheten! That's nice! :) Inflytt 1/9 om inte tidigare. Vädret är inte göörbra idag, halvmulet. Lite synd då jag inte börjar jobba förrän 17. Vad ska jag hitta på då? Skulle i och för sig ha tagit mig till stan och köpt naturläkemedel åter igen, det ruinerar fan mig. Var bara två veckor sedan jag köpte sist för 300 spänn. Det blir nog så, en dusch och sedan stan då. Frågan är om man vågar cykla ifall det börjar regna. Eller gå kanske man skulle göra? Så att man känner att man gjort något nyttigt under dagen i alla fall.  

Ovido - Quiz & Flashcards