Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Suss - 28 juni 2007 21:42

Sedan har jag semester i typ 3 veckor. ;) Så himla nice. Ska bara överleva fredagkvällen imorrn, komma i säng tidigt och överleva lördag morgon. Jag hoppas det blir sol i helgen så jag kan bättra på min bränna ännu lite till. :P

Av Suss - 28 juni 2007 18:26

Då har man hunnit med att jobba. På vägen hem körde jag förbi faster för att se om mamsen och papsen hunnit dit men de hade de inte. Men stannade till där ändå, blev till och med bjuden på mat och mamsen och papsen hade köpt med sig jordgubbar också så det blev även efterrrätt. :P

Kom hem för lite mindre än en timme sedan och nu har husdjuret frågat om vi ska ut och gå eller springa ikväll. Vi får se hur det blir. Han hade tydligen tvättstuga till 20 och jag vill se Murder in suburbia kl. 21... :S Det enda programmet jag sett fram emot att se under hela dagen.

Av Suss - 28 juni 2007 12:23

Sitter här nu och är lite skärrad, och en aning ledsen... Ja det kom faktiskt nästan en tår ur ögat nyss. Det är inte så bra med Jonnas mormor, inte bra alls. Inget större hopp finns nog varken inom mig eller hos henne själv eller hennes familj, nu när läget är som det är. Sänder en tanke till dem i alla fall...eller det är nog det enda som jag tänker på för tillfället. Det är en fullkomligt oviss värld vi lever i, liksom orättvis.

Av Suss - 28 juni 2007 10:29

En ny dag och nya tag. Klev upp vid 9 och insåg att jag drömt om Alex Schulman och hans flickvän Katrin. Måste ha varit av den anledningen att jag läste deras bloggar det allra sista jag gjorde innan jag gick och la mig. Alex bjöd iaf Katrin frukost på sängen och jag påpekade till Katrin att det var ju sött av honom. Men hon var inte alldeles överväldigad. Antagligen alldeles för trött för att fatta vad som hände. Fan va sjukt alltså. Mina drömmar är sjuka! Den senaste veckan har jag även i två nätter drömt om Heroes, bara för att det var det sista jag tittade på innan jag gick och la mig.

Jag har i alla fall nyss läst igenom tidningen, väntade inte till kvällen med det, som jag gjorde igår, vilket även husdjuret påpekade när han ringde på vägen hem från Uppsala. Jag börjar smått inse att det är dags att städa här, men samtidigt känns det som att det lika gärna kan vänta till typ måndag. Jonnster och Mallster kommer ju på tisdag. Och så förjävligt ser det inte ut här. Det är bara lite damm, finns ju de som aldrig dammtorkar också. Men i ett sådant hem skulle jag aldrig klara av att leva i. Man skulle väl bli sjuk på köpet.

Och sedan var det den där presenten ja... Måste fortsätta att anstränga tankeknölarna.

Sitter fortfarande här och håller tummarna...

Ovido - Quiz & Flashcards