Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Suss - 20 juni 2007 22:14

Nää, vet ni vad. Det var längesedan jag sa detta men nu är jag banne mig trött på singellivet. Jag var det inte för ett halvår sedan men nu, definitivt. Vore inte alltför illa att ha någon att mysa med om kvällarna, mycket bättre än att sitta här ensam och höra ekot i lägenheten och ingen som svarar om man ställer en fråga. Har ni en bra karl åt mig, fin och trevlig en, säg till mig. ;)

Av Suss - 20 juni 2007 15:39

Grattis till Camilla och Jonas som firar 4 år tillsammans idag! Tiden går fort...

Av Suss - 20 juni 2007 15:34

Nu behöver jag inte bekymra mig mer över jobb under gatufesten för Olle tar både mitt fredagspass och min lördagskörning. *hoppar av lycka*


Det har varit rätt fint väder här i Sundsvall idag tills alla stygga molnen nu börjar inta himlen.  Har i alla fall hunnit sola lite. Var en sväng ner på stan också, på turistbyrån, för att höra om de hade några kartor över Hälsingland/Hudiksvall. GPS:en på jobbet är ju inget att hurra för om man säger så. Fick med mig ett par kartor som förhoppningsvis kan vara till lite hjälp i alla fall.  

Ovido - Quiz & Flashcards