Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Suss - 14 juni 2007 14:36

Kl. 4.45 imorse klev jag upp, jag trodde att klockan var 5 och jag var nästan säker på att det var alarmet jag vaknat av. Men ikke, för alarmet hade inte ringt. Listade sedan ut att det nog var tidningen som damp ned på golvet som väckte mig. Ja, jag studsade verkligen upp ur sängen, tog på mig arbetskläderna och vips såg jag att klockan bara var 4.53 Stoppade i mig kaninfodret och la mig på soffan, ställde om alarmet till 5.15 och försökte somna om, men det gick inte så bra. Fan vad koko man är. :P 5.45 var jag på jobbet iaf.


Jonna ringde någon gång efter 8. Hon hade tydligen väckt honom med lägenheten som jag ska kolla på åt henne. Kanske blir kik på söndag. Sedan ringde Sara på Studentconsulting och frågade om jag var intresserad av ännu mer jobb på åkeriet, för mig handlar det om 4,5 timmar i veckan, vilket innebär 18 timmar extra i månaden fram till augusti. Inte tackade jag nej iaf. ;) Efter dagens jobb då jag kommit till kontoret sa chefen att jag kunde jobba lite nästa vecka också, om jag ville. Jag vet inte. Jag är ju så sugen på att vara ledig men samtidigt så vore det ju niciga pengar att investera på badrummet. Är ju trots allt 25 000 spänn renoveringen kommer gå på typ... Kanske lutar åt att jag jobbar iaf, måste se schemat först. Var ju meningen att jag skulle gå hem idag, eftersom brorsan lånat "min" bil då hans är på verkstan. Men när den tiden var inne började det såklart att regna så chefen skjutsade hem mig. Om en timme kommer brorsan och hämtar mig, ska till Sörberge och hämta hans bil som de inte ens gjort något åt!! Jag blir så jävla less. Vilken stjärna som bokade in tiden (nu snackar jag om den på verkstan), han hade sagt att brorsan kunde komma in på torsdag så han tog ju för givet att det var idag det handlade om, men ikke. Det var nästa torsdag. Man brukar ju inte bara nämna vilken dag, utan också datumet, för att det inte ska bli några missuppfattningar. Idiot! En andra sväng till Timrå/Sörberge helt i jävla onödan! Kan de ju betala bensinen det kostat att åka dit och hem båda gångerna. Jaaa, less var ordet!!!

Ovido - Quiz & Flashcards