Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Suss - 19 juni 2007 23:30

Här har det skett lite planering i kväll...med Jonnster i telefonen. Imorrn ska jag ringa och säga att jag inte kan jobba lördag morgon under gatufesten. Jag har främmande och ska inte behöva sova bort lördag förmiddag och vara totalt osocial när de är här. Dessvärre ser det ut som att jag måste jobba fredag kväll eftersom ingen stackare verkar kunna byta. Men men...då är man väl förhoppningsvis nere på stan till kl. 22 så det är ju ganska lugnt ändå.


Nu har jag tagit tag i mina tvättkassar och tömt dem också. Ren tvätt i garderoberna. Nu ska jag bara bädda rent i sängen så är det klart för sovning. :P  

Av Suss - 19 juni 2007 15:46

Då var det tvättat och klart. Nu ska jag bara orka med att slänga in allt i garderoberna. Har ångest inför att jobba fredag morgon. Riktig ångest. Och ännu mer ångest kommer jag ha om jag ska behöva jobba/om jag inte kan byta bort lördagspasset under gatufesten då brudarna är här. Det skulle vara för tragiskt att behöva jobba då, för jag åker då fan på att jobba alla dagar vad festdagar heter. Sista april t.ex och nu midsommarafton och sedan gatufesten. Jag är mer än värd att vara ledig under gatufesten!


Nu börjar jag bli less på det här skitvädret. Nog för att vi har sol lite då och då men det kan väl vara sol hela dagen. La mig ute och solade förut, eller försökte lite... Hann ligga i solstolen i en minut så gick solen i moln. Fin sommar det.  

Ovido - Quiz & Flashcards