Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Suss - 22 juni 2007 21:57

Och jag är sååå trött. Har sovit 40 min sen jag kom hem vid 11.30 Skulle faktiskt kunna gå och lägga mig nu, men jag vet inte. Känns trots allt lite tidigt. Är ju liksom midsommarafton. Jag och brorsan åkte i alla fall ut till päronen en sväng och åt grillat. Gött! :) Sedan tog vi en promenad ner till sundet där Annika och Kjell nu ställt sin husbil för sommaren. Satt där och tjötade ett tag, blev dock väldigt kallt när solen gömde sig bakom de stora björkarna. Vi gick väl hem vid 19.30 kanske och sedan blev det hemåkning i samma veva som mamsen och papsen åkte till jobbet. Lite fusk att de tjänar nästan 450 kr i timmen denna helg. Vissa har det bra.


Nu är jag hemma, småkollar lite på Leva Livet eller vad nu filmen heter. Lite halvskum om man får säga så. Hoppas ni haft en trevlig midsommarafton i alla fall.  

Ovido - Quiz & Flashcards