Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Suss - 24 juni 2007 23:21

Ja, jag kan ju börja med att säga att jag hade skrivit ett rätt långt inlägg innan jag kom åt en länk"jävel" och allt försvann! Ska försöka minnas på ett ungefär...


Kussen flyttar ju hit om snart 8 dagar så då blir det kubo - kusinboende - i någon eller några månader. Och det innebär ju även ett nytt namn på min dörr. Funny bunny ska det bli i alla fall! Vi ska hitta på så mycket roligt. Börjar med gatufesten. :P Måste ta och be husdjuret komma hit och fixa trådlösa nätverket också. För hur ska vi annars klara detta? :P 


Den där promenaden jag surrade om i förra inlägget blev av, var lite varmt men man ska inte klaga nu när vi har fint väder. Kan ju faktiskt vara regn imorrn. När jag kom hem ringde jag farmor, som jag såg hade ringt under tiden jag var ute. Därefter ringde jag Jonnster och åt fruktsallad i samma veva. Sen har kvällen mestadels bestått av msn-tjöt me en massa folk. Men jag får inte glömma det mest duktiga jag gjort, strykt alla kläder som legat på strykbrädan i hallen sedan i tisdags då jag tvättade. Tyckte att det var dags, den stod faktiskt i vägen. ;) Men nu är det inget bekymmer längre.


Så var det, ska försöka att inte lyckas med att trycka fel en andra gång nu.

Av Suss - 24 juni 2007 16:57

Ja då han man typ solat hela dagen och bättrat på brännan ytterligare lite grann. Hade inte tänkt att ligga så mycket efter Mallie som jag gjorde i fjol då det fanns no time för solning p.g.a allt jobb. Men kommer ändå aldrig komma upp i hennes klass, hon är ju fan född brun! *asg* Hittills har jag bara hittat en i min vänskapskrets som slår henne och det är husdjuret. Han blir alltid brunast.


Ja, jag sitter och funderar över vad jag ska hitta på ikväll. Har ni något förslag månne? Skulle ju vara rätt soft att gå på en prommis. Frågan är ju sedan bara hur långt. Sedan skulle det sitta fint med en dusch. Eller man kanske skulle springa? :P Fast å andra sidan kanske lite för varmt ännu för det vid den här tiden. En prommis till Bergsåker och tillbaka blir det. Det var länge sedan nu.  

Av Suss - 24 juni 2007 11:15

Jonna och Mallie klagar alltid när vi sitter och äter att jag äter sakta. Fan, inte tycker jag att man behöver ha en raket i arslet när man äter, man ska äta lugnt och det ligger väl delvis i det norrländska blodet. Kanske lär sig Jonna nu när hon flyttar hit, eller kanske inte btw, är ju hennes jobb som kommer sabba allt. Men en sak är säkert och det är att det går som långsammast att äta när jag äter fil och müsli. Jag vet inte varför men så är det faktiskt, nu när jag tänker efter.


Det verkar bli hyfsat finväder idag också. *hopphopp* Då vet vi ju alla vad det innebär! Solning på balkongen! Jo, för jag tänkte då inte gå ut och lägga mig på gräsmattan alldeles ensam inte. Då måste jag nog ha med mig husdjuret. ;) Balkongen funkar fint, förutom att det blir så jäkla hett där. Men man börjar bli härdad. Det värsta är när solen skiner under fötterna när man ligger på mage, det börjar klia och killas så fruktansvärt så man nästan får ta på sig strumpor. Men det vill man ju heller inte göra för då ser man ju ut som ett fån, bikini och strumpor liksom, det säger ju allt. Men det går ju bra så länge man håller sig ensam ute på balkongen, men ska man sola ute där folk ser en, då är det inte ens ett alternativ.


Igår kväll hade jag verkligen en humortopp som jag inte haft på mycket länge. Malin skulle gå och lägga sig 00.00 men jag "råkade" hålla kvar henne vid datorn till 00.30 *ooops* Sorry gumman. ;) Det känns som att det nästan kan vara en humortoppdag idag också. :)


Nu blir det snart till att lägga sig på stekpannan. Tjong på er!

Ovido - Quiz & Flashcards