Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Suss - 18 juni 2007 22:54

...och jag förstår inte varför. Jag sov ju banne mig till 10.45 imorse. Och somnade om jag inte minns alldeles fel före 1 igår kväll. Jag har verkligen kommit in i en period då jag måste sova mycket. Sitter och gnuggar mig i ögonen nu, funderar på om det är något mer jag bör skriva.

Jag saknar vissa människor. Om en timme är det bara två veckor till Jonna och Mallie kommer upp och Jonna lämnar den lilla staden Motala för den lite större staden Sundsvall. 14 dagar till jag blir sambo. ;) Och snart är det Gatufesten! :D

Av Suss - 18 juni 2007 19:50

Det killas i näsan och jag har lite smått ont i huvudet. Mamma 1 och mamma 2, sitting in the tree, eating a romantic dinner and making out, är tydligen "back together". ;) Ser ni inte de otroligt vackra ringarna. Det måste vara svart guld och mängder med diamanter. *asg*

Lusen har ikväll, har faktiskt jobbat mellan 12-16, varit och kollat på Coop Bygg. Skulle se om de hade några intressanta badrumsmöbler. Så himla svårt att bestämma mig för något. Men hittade faktiskt ett som skulle kunna vara aktuellt. Sen bar det av hemmåt och nu sitter man här och surfar.


Tur det gick bra det där Malin. ;) Synd bara du skulle gå med världens ångest en hel dag. Även om du med all rätt hade den. Men jag tycker om dig i alla fall. :) 

Av Suss - 18 juni 2007 11:57

Pissigt väder ute.


Pissigt att städchefen ringde och frågade om jag kunde jobba några timmar, och att jag ställde upp.


Pissigt att jag ska jobba 04-11 på fredag morgon/midsommarafton. 

Ovido - Quiz & Flashcards