Alla inlägg under februari 2007

Av Suss - 20 februari 2007 15:27

Jajjemen, men ska snart åka...om ca 20 minuter. Jobb mellan 17-21. Jag och Jens bestämde att vi skulle åka lite tidigare och stanna på Sibylla på vägen och ta en burgare. Orkar ju liksom inte laga mat. ;) Fram till nu har jag suttit och pluggat lite, småsegt vill jag säga. Sedan ringde jag till en släkting och frågade om hon kunde fixa en bra karta över Sundsvall, hon jobbar ju med såndant så ikväll ska jag svänga förbi där och hämta den. Nice nice! Nu måste jag bara hitta en bra karta över Timrå också.

Av Suss - 20 februari 2007 12:59

Nu blir det Motala v.10 Bokade tågbiljetter imorse. =D Ska bli så kul. Nu måste man ju bara komma på något bra att köpa till kussen när hon fyller år. Alltid lika dålig fantasi. Nyss skrev Camilla att hon kanske ska till Sundsvall nästa vecka så man kanske får träffa henne för första gången på 2-3 år... Det skulle vara kul! =)Nu har Angelica kollat igenom min uppgift så vi ska kika lite på den och rätta till lite. Ha det gott!

Av Suss - 20 februari 2007 01:43

Klockan börjar närma sig läggdags... Känner mig inte så fruktansvärt trött faktiskt, men kan ju bero på att jag somnade på soffan. *huhu* Ska sitta och tjöta lite med en viss söt person innan det blir dags för sängen. Natti på er!Pussen

Av Suss - 19 februari 2007 22:22

Glömde ju säga en sak! =) Imorrn bokar jag nog tågbiljett till Motala den 8/3...på Jonnas födelsedag. =) Sen blir det hemåkning antingen måndag den 12/3 eller tisdag 13/3...billigare på tisdag så det lutar åt det.Känns som att detta är den enda chansen till att komma iväg dit ner på mycket länge för det kommer vara ganska späckat i skolan framöver.

Av Suss - 19 februari 2007 22:17

Jens ringde mig vid 17 och frågade om jag kunde jobba. Han sa att jag troligen behövde gå med en dag extra för att hajja allt och klara mig själv på onsdag. Så det gjorde jag...trots att jag idag inte fick betalt. Men det känns som att det var bra att jag följde med idag, annars har jag nog stått där som ett frågetecken på onsdag. Har nyss käkat min middag, blev ju en aning sent då.Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen tror jag. Ska bli skönt.

Av Suss - 19 februari 2007 14:22

I don't know what to do. Skulle kunna se någon film men är inte värst sugen på det ändå. Har suttit och läst lite kurslitteratur till nu, sucks som vanligt. Och inte heller vill jag gå ut på någon promenad i detta snöväder. Jonna och Malin bör ju vara hemma snart, om en halvtimme i Linköping i alla fall. Får väl någon att snacka med på msn sedan i alla fall hoppas jag. Buuu!

Av Suss - 19 februari 2007 13:13

Av Suss - 19 februari 2007 12:47

Fyy och usch och blää! Det snöar för fullt ute och me not like. Jag vill ju ha sommar nu men jag får nog fortsätta med att drömma i några månader till som det verkar. Inte nog med att det snöar har jag grym träningsvärk i benen, särskilt det vänstra. Delvis kommer det från bowlingen i fredags och delvis från dansgolvet på lördagen. Det går la över, var ju inte ensam om att ha träningsvärk utan alla vi tre hade ju fått det. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards