Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Suss - 21 februari 2007 23:47

Nu är det sleeping time så att jag orkar kliva upp kl.6 Hör ju inte till vanorna. Slutar väl med att man somnar i soffan sen när man kommer hem...som i måndags. ;)Puss och gonatt!

Av Suss - 21 februari 2007 22:09

Mina tågbiljetter till Motala kom ju idag så jag förberedde Malin på att hennes andra sängplats kommer bli upptagen när jag kommer ner, Jonna ska ju jobba men ska nog sova hos henne natten mot måndag och tisdag... Om det inte finns några invändningar från hennes sida. Sa åt Malin att vi får ta och upprepa vår massagestund som vi hade sist också, fast kanske inte riktigt lika hårt. *huhu* Och på tal om massage så kom vi in på ämnet om vad vi skulle vilja ge våra barn för namn (sist under massagen så rabblade vi upp en massa fina namn vi kunde komma på). Jag skulle kunna tänka mig att döpa min dotter till Ronja och min son till William. =) Och precis som Malin sa så är det mycket enklare att komma på fina pojknamn än vad det är att komma på fina flicknamn...av någon anledning. Nu tror jag att jag ska undersöka vad "How I met your mother" är för serie, äta lite och sedan gå och lägga mig. Imorrn är det nämligen dagen T, ska till tandläkaren och dra ut min felväxande visdomstand. Kostar skjortan för en student också, hela 1500 kr babblades det om. Fyy fan! Ursäkta språket men ni förstår...Uppstigning kl. 06.00 och tandläkarbesök kl. 07.30 Gäller att proppa magen full med frukost för sedan lär det ju bara bli någon form av soppaätande resterade del av dagen. Imorrn blir det hårdpluggning dessutom...*suck*

Av Suss - 21 februari 2007 20:21

Gick hyfsat bra men kommer gå ännu bättre framöver när man kan rutinerna bättre. Nu är man ju lite långsam på allt. *huhu* Fick bara tre paket att köra ut ikväll, var skönt med tanke på att det var första kvällen som jag körde ensam. Så nu är jag här hemma, lite tidigare än jag väntat mig. Tänkte jag skulle få babbla med Malin som jag inte pratat riktigt med sedan i söndags egentligen...då hon var här. Har ju jobbat tre dagar i rad nu. Men hon sitter säkert i tele, upptagen är hon i alla fall och inget svar... Kussen är la på bugg så henne kan man heller inte prata med. =(

Av Suss - 21 februari 2007 16:01

Nu har jag skickat iväg ett mail angående nästa delkurs individuella uppgift. Måste försöka få en tid inbokad för intervju under v.11 då jag kommit hem från Motala. Sen är det bara att köra på. Nu blir det diskning för fulla muggar och sedan åka till jobbet.

Av Suss - 21 februari 2007 14:38

Tiden går fort. Känns som att jag nyss klev upp ju. Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan göra mig lite käk och sen blir det till att fara och jobba...IGEN. Får hoppas att det går bra nu ikväll när jag ska köra ensam. Börjar faktiskt bli lite nervös men det ska nog gå bra hoppas jag. Får ta med mig lagomt många paket som jag vet att jag kommer att hinna med, just med tanke på att det är första gången ensam.

Av Suss - 21 februari 2007 12:49

Hej hopp! Redan onsdag...sjukt!Får gratta Camilla till sitt nya jobb, vilket i sig betyder att hon kommer till Sundsvall på måndag och vi ska ses för första gången på typ 2 år. =) Senast jag träffade på henne var i juni 2005 av en slump på Ikanohuset då hon flyttade upp över från Söderhamn. Den gången var jag även lite halvt sjuk.Nu har jag suttit och grejat med kartan här så att det ska bli effektivt arbete ikväll. ;) Ska fortsätta med det nu. =)

Ovido - Quiz & Flashcards